• Anonym (Nyfiken)

Hur ofta har ni sex under graviditet?

Av ren nyfikenhet undrar jag hur ofta ni gravida har sex? Jag är själv i v 34 och min sexlust är på topp. Min man tycker jag är mer sugen sedan jag blev gravid, men jag tycker nog att det är samma som innan. Vi har sex minst en gång om dan i genomsnitt skulle jag tro. Fast jag måste säga att det inte är lika skönt som det brukar vara, men det beror kanske på att man inte är lika "rörlig"?

• Svar på tråden Hur ofta har ni sex under graviditet?
  • Anonym

Hihi!! vilken tur du har som får sex varje dag! Min sexlust är på topp..och jag skulle kunna ha sex hela tiden tror jag!

• 1malle

Som innan.... varierar från vecka till vecka...
    Ska jag snitta det så blir det väl 3-5gg/vecka

Ola är en liten prins, han är det finaste som finns
  • Anonym (...)

Går in i 5.e månaden idag och fram tills i helgen hade vi kanske haft sex fem gånger sen jag blev gravid. Min sexlust har varit totalt väck och så har jag varit så trött....
    Men nu är den tillbaka och hela söndagen (nästan) tillbringades i sänger. Tjohooo, känns så bra

• Anonym (jobbigt)

är oxå i v34.. och är sugen jämt.. nästan iaf.. Men tyvärr har vi inte haft sex på 3veckor och innan det hade vi inte på 7veckor.. sambon är så rädd.. så han vill lixom inte.. försöker att förklara att det inte skadar bebis i magen.. men han är så orolig.. så nu kommer jag nog inte få sex innan jag föder..
    när jag inte var så långt gången så hade vi sex iaf 1ggr/v..

• Cinderellla

Har vi tur blir det väl varannan vecka under den här grav. Är i v37 så det är inte långt kvar nu.

Till skillnad mot förra grav, sexlust jämt. Min stackars sambo fick nästan panik av att komma hem efter jobbet o möta en kåt gravid kvinna

(¯`°?.¸ ღStolt mamma till Tova 051021 & plutt i magen, Bf 0704..ღ ¸.?°´¯)
  • Anonym

gud önskar att jag oxå hade lust jämt , jag har inte haft någon lust alls under hela graviditeten. Tycker synd om min stackars sambo som är van vid att ha massa sex och helot plötsligt blir dte bara max en gång i veckan om han har tur. men är i vecka 35 nu så  får hoppas att jag får tillbaka lusten sen.=)

• filippas

Ofta! ingen skillnad mot innan.
    I genomsnitt har vi nog sex varje dag

• Mamma till sommaren

heej jag är i v.21 och har sex varje helg med min kille! jag har fått en stor mage haft det länge nu känns de som, och jag är lite klumpig så det blir inte samma sak, men lusten är på topp :)

• Mamma till sommaren

skulle vilja ha sex varje dag men killen pluggar i en annan stad under vardagarna :)

• Anonym

Skulle kunna ha sex jämt...eller iaf en gång om dagen men sedan jag blev gravid har jag fått till det 2 !!! gånger...han säger att han tycker det är lite perverst vilket jag tycker är synd eftersom jag aldrig känt mig så fylld av lust och vacker...

Svar på tråden Hur ofta har ni sex under graviditet?