uppsväld mage...
i vilken vecka började eran mage svälla..(gasmage)...
i vilken vecka började eran mage svälla..(gasmage)...
jag har det lite då och då och är i v.5 ibland ser jag ut som vanligt och ibland ser jag ut som en uppstoppad gris men jag tror det kommer olika för alla...
fick gaser i magen redan i v.5 och sen blev det värre och värre för i och med att veckorna gick ville gaserna stanna kvar i magen.. så nu i v.11 har jag en stor, stinn mage varje kväll när jag ska gå och lägga mig. det går liksom inte att bli av med det genom att fisa.
oki.. min mage är extra svullen ikväll såklart när man ska följa med ut på krogen (nyktert såklart)
taskigt! visst vore det bättre om det var tvärtom, man vaknade med gasig mage och sen på kvällen, lagom tills det sociala livet har sin höjdpunkt var det borta
jopp så är det.. fumderar faktiskt på att vara hemma.. man känner ju sig som ett svullo... inga kläder passar typ å gå ut i..
Är också i v.11 och min mage blir som en ballong på kvällen. Känns som att maten ska komma upp igen, står mig verkligen i halsen. Typiskt nog så är det ända sättet att bli av med det svaga illamåendet att småäta och det är ju det sista man vill göra med en spärrballong till mage!
Redan i vecka 4 sväller min mage och blir alldeles hård i bland...så var det inte i min förra graviditet.
jag är i vecka 6 å igår så var magen som en ballong.. å det ända jag kunde tänka på var pizza.. som inte äns är gott...mmmm
V 9
Jag är i vecka 9 nu och blivit mer och mer svullen under de sista tre veckorna. Ser ut som att jag är i femte månaden ungefär.....
Jag är i vecka 7 och har varit uppsvälld sen kanske vecka 5 eller nåt, Det ser ut som jag är bra mycket längre i graviditeten än vad jag är , så det är stora tröjor som gäller eftersom jag inte berättat på jobbet än.
Min mage sväller också lite från och till men prova att undvika alltför mycke gluten och rååa grönsaker. Det gör magen extra uppsvälld
Är i vecka 8, min mage har varit svullen i 3-4 veckor. Igår fick jag frågan om jag var i fjärde månaden, så illa är det! Inga byxor passar och måste också köra på stora tröjor...
Är i v 4 eller 5 o mi är svullen som bara den ser redan gravid ut typ
v4 hade ja redan gaser å dom höll sig till ca v8-9
Jag började bli svullen i v7 tror jag. Det är en helt otrolig skillnad från morgon till kväll. Ser verkligen ut som om det finns en fullstor bäbis därinne på kvällarna och magen är alldeles hård. Är fortfarande likadan nu i v10.