• Anonym (Undrande)

Konstiga vita klumpiga flytningar..snälla hjälp!

Jag har sedan några dagar tillbaka fått så konstiga flytningar. Ursäkta detaljerna men de är vita, och som små små klumpar, ser nästan ut som keso i formen..

Nån vänlig själ som vet vad det kan vara?

Är inte gravid, vad jag vet. Ingen klåda eller något annat. Har haft lite ont i äggstockarna speciellt på vänster sida när jag hostat samt kissat på senaste tiden men vet inte om det har något med det här att göra.

Nån som känner igen det här?

• Svar på tråden Konstiga vita klumpiga flytningar..snälla hjälp!
  • Anonym (Undrande)

Ok, trodde de skulle vara klibbiga och sega då..? men det kanske kan stämma..

• Teskedsmamman

Gryniga flytningar är solklart tecken på svamp, om man har en liten infektion i samband kan övriga symtom lysa med sin frånvaro. Försök kolla upp för säkerhets skull.

Magdis med Totte 0402, Ian 0510 och Lilleman i magen (v.20) BF - 070723
  • yearning

Det låter som svamp , det finns receptfria läkemedel på apoteket.
    Lycka till!

• Anonym (Undrande)

Kan det vara det även om det inte kliar?

Har haft det många gånger förut och för några veckor sedan avslutade jag en kur med tabletter mot svamp..kommer inte ihåg vad de heter nu men fick dem utskrivan av min gynekolog.

• Anonym

Jepp, jag hade samma symton som dig för två månader sen och sedan försvann det vid medicinering. Lycka till

• Anonym (Undrande)

Ok, kanske lika bra att köpa svampmedel då. Tack för alla era svar!

• I Love You Three

gå till en gynekolog innnan du anvönder svampmedel. man skll aldrig medicinera utan läkares tillstånd, men det åter som svamp, men för säkerhets skull så kolla med läakfre först. Då det kan vra tecken på andra infektioner, tex livmoder infektion. som kan ge samma symptom.

Svar på tråden Konstiga vita klumpiga flytningar..snälla hjälp!