• Anonym

"Drömmer" att jag kissar

...har pågått ett tag...

Jag vet inte om jag är i vaket eller sovade tillstånd- men, "dömmer" att jag kissar i sängen, et kan kännas så också. Fast jag inte gör det på riktigt. Kan det betyda att jag ev kommer att göra det?

• Svar på tråden "Drömmer" att jag kissar
  • Anonym

Jag är med om det ibland, jag drömmer att jag kissar och lyckas oftast vakna mitt i drömmen av att jag är jättekissnödig, men ibland vaknar jag tyvärr när det är lite försent Det är ett ganska vanligt problem, jag har slutat dricka några timmar innan jag ska sova och så, det har hjälpt, så det var ett tag sen sist...

• Anonym

Ok!

Jag har inte varit jättekissnödig när jag vaknat...men, ev lite efter ca 30 min...

Inatt lät det dessutom som när kisset strilar ner i toan...hm.

Jag har alltid kännt efter- blev "ckockad" första gången det hände.

• markattan

kissa ur dig innan sänggåendet,,,,,,har du det allra minsta i blåsan kan det vara nog för en dröm.........kroppen är käsnlig på signaler...

• fiffiluran

åh stackare! det är det västa jag vet! för inte så länge sen drömde jag att jag kissade, jag satt på toaletten och försökte verkligen få ut kisset (i drömmen) men det gick inte så känner jag att jag har trosor på mig när jag sitter där och fattar att det är därför.. precis när jag ska ta av dom så upptäcker jag att jag ligger i sängen. Hade kunnat sluta illa! En gång i tonåren så kissade jag på mig när jag hade en dröm att jag kissade och det var väldigt jobbigt (jag sov utan trosor)!! så jag är alltid orolig när jag sover naken att jag ska drömma om det!

• Anonym

Ok...ska försöka komma ihåg!

Svar på tråden "Drömmer" att jag kissar