• Valnöten

Ögonlocksplastik/pannlyft

Hejsan!
    Jag är 34 år och har efter moget övervägande bestämt mig för att göra övre ögonlockspasltik samt ev. pannlyft.

Jag är nyfiken på om det är någon som har erfarenhet av detta eller som också funderar på det?!!

Jag skulle vilja utbyta erfarenheter, tankar och funderingar kring detta ämne!

- typ av operation
    - klinik / läkare
    - pris
    - resultat
    - tips / saker som är bra att tänka på

Jag är alltså inne på att att göra övre ögonlocksplastik samt ev. pannlyft. Klinikerna som jag i dagsläget funderar på är Conturkliniken och Victoriakliniken.

Ser fram emot en intressant diskussion!

• Svar på tråden Ögonlocksplastik/pannlyft
  • Valnöten

PUFF, PUFF

Är det bara jag som funderar på detta? Tveka inte att dele med dig av dina eventuella erfarenheter eller funderingar!

• Valnöten

PUFF, PUFF

Är det bara jag som funderar på detta? Tveka inte att dela med dig av dina eventuella erfarenheter eller funderingar!

• amswart

Har oxå funderat på att operera ögonlocken då de hänger massor... Skulle va kul om nån som har gjort det skrev om sina erfarenheter

Allt ordnar sig till slut och har det inte ordnat sig så är det inte slut än
  • Valnöten

amswart, vi får väl hålla tummarna för att någon delar med sig av sina erfarenheter snart!

Jag lovar att ge återkoppling när jag fått tummen ur att boka in samt genomföra konsultation.

Nu skall jag njuta av vårsolen!

• amswart

Härligt . Det har vi gjort nu hela dagen, helt fantastiskt underbart

Allt ordnar sig till slut och har det inte ordnat sig så är det inte slut än
Svar på tråden Ögonlocksplastik/pannlyft