Huskur mot halsbränna?
Någon som har några bra tips på hur man med enkla huskurer botar en hemsk halsbränna?
Vad beror denna hemska halsbränna på? Har den inte hela tiden, men ibland så kommer den, och det med besked!
Hjälp!!!
Någon som har några bra tips på hur man med enkla huskurer botar en hemsk halsbränna?
Vad beror denna hemska halsbränna på? Har den inte hela tiden, men ibland så kommer den, och det med besked!
Hjälp!!!
muskeln till magsäcken håller inte tätt när man e gravid, den blir slappare...kolsyrat vatten funkar jätte bra...sägs ju att man inte ska dricka nåt me kolsyra men Loka å allt sånt funkar hur fint som helst
Mjölk, glass (både is och vanlig) fungerar bäst för mig. Även potatis men det kan man ju inte sitta och knapra på, fast chips fungerar ibland...mums.
Helt vanlig sötmandel funkade för mig. Däremor blev det värre med kolsyrade drycker. Det är olika för olika personer tydligen. Man får väl prova sig fram. Mjölk kan funka. Annars var jag storkonsument på Rennie.
låter hemskt (och det smakar skit) men en tesked bikarbonat i ett glas vatten hjälper!
Oj, tack så mycket för alla fina tips! Nu ska ja ställa mig i köket och laborera
varm mjölk
Vatten o bikarbonat funkar jättebra,men det är inte gött
ett litet tips är att utesluta ost om du använder det på smörgåsen. Jag tyckte det lät dumt men provade att bara äta skinka i någon vecka och i morse provade jag ost igen och nu är den här igen.
Mariekex är heller inte dumt att ha till hands.. Good luck.