Svettningar?
Nån mer än jag som har fått kraftiga svettningar i slutet av graviditeten? är nu i v.38+2.
Nån mer än jag som har fått kraftiga svettningar i slutet av graviditeten? är nu i v.38+2.
Jag vet inte om det räknades till kraftiga svettningar men jag var konstant varm och svettades lätt. Alltså inte lätt som i svag svettning utan lätt som i att jag behövde inte anstränga mig mycket om än alls så svettades jag.
Precis så är det för mig med. kan sitta och titta på TV å känna hur jag blir jätte varm och svettig. Blir det nu bara av att sitta å skriva framför datorn.
Jag har de senaste veckorna (BF+1 idag) svettats supermycket så jag tror att det "hör till". Kan inte sova med täcke på mig på natten och det rinner nästan om mig ändå. Sambon ligger och fryser brevid mig.
Jag kan säga att det här med att vara väldigt varm har hållit i sig för mig även efter förlossningen och det var 10 månader sedan.
Jag är i vecka 37 och de senaste veckorna badar jag i svett på nätterna! Minns att det var så i slutet av förra graviditeten också.