• Pappa Elvkvist

Eskilstuna Pappor 2007

Tjabba alla glada...
    Du som ska bli ((pappa 2007 för första gången)) och bor i Eskilstuna trakterna se hit!!! Det här är en pappagrupp för dig som vill ha kontakt med andra pappor och antingen bara vill snacka över nätet eller kanske ses och hitta på saker. Som t ex ta med ditt barn ut och leka i parken, styrketräna eller sporta, gå ner på krogen och ta en öl, Ja det kan vara precis vad som helst. I såna fall hör av dig och skriv...
    Hade bra alla

• Svar på tråden Eskilstuna Pappor 2007
  • Patrik72

varför skriver du ej i den pappa gruppen som redan finns.

• Pappa Elvkvist

Vill skapa kontakt med dom som ska bli pappor 2007 eller som kanske har blivit 2007 och som inte redan har barn och har haft barn en längre tid = Ny blivna föräldrar. Hoppas du ej tar illa upp

• Patrik72

Men alla vi som är i andra gruppen har fått barn 2007 så jag förstår inte riktigt

• Pappa Elvkvist

okej det visste jag inte lr hade inte direkt koll på.. trodde ni hade haft barn länge.

• Patrik72

Jag fick min 3 son nu den 29 januarie.

• Pappa Elvkvist

Tredje! trevligt då måste det vara fullt upp. Själv nöjer jag mig med ett tror jag men man vet ju aldrig

• Pappa Elvkvist

nä ska väl ta bort den här o pappagruppen har ju börjat skriva lite på den andra nu eller eran ses där

Svar på tråden Eskilstuna Pappor 2007