• Livets Lycka 08

Virus på balansnerven ???

SkrikandesHar varit så dålig i helgen..yr och illamående & ont i huvudet halsen och nu

genom förkyld...

Fick krypa på golvet för att ta mig fram....

hihi nu kan jag skratta åt det men inte då....Gråter

Är lite yr än när jag gör nåt....

Nån mer som varit med om det? Vet ni hur länge det sitter i ?
  • Svar på tråden Virus på balansnerven ???
  • innana

Jag har haft problem med kristallerna i örat- det blev likadant, man måste krypa fram och allt snurrar som när man är vansinnigt full

Det tog nån vecka innan jag var helt bra.

• Teskedsmamman

Kan det ha varit det?! Jag har varit yr i tre dagar nu!! Är förkyld nu...

Magdis med Totte 0402, Ian 0510 och Lilleman i magen (v.20) BF - 070723
  • innana

Vet att så fort jag vred huvet åt vänster så kom det...bara att hålla i sig när man låg! Om jag stod ramlade jag (hände flera gånger).

• NenniePennie

Man kan få så när man är sjuk. Krya på dig!

• Livets Lycka 08
    innana skrev 2007-03-04 23:22:00 följande:
    Jag har haft problem med kristallerna i örat- det blev likadant, man måste krypa fram och allt snurrar som när man är vansinnigt fullDet tog nån vecka innan jag var helt bra.
    Kristaller ? Javisst..snacka om billig fylla men fy så jobbigt det är...
  • Themis

Virus på balansnerven är skitjobbigt, det kan ta 2-3 månader innan det läker ut.

Du behöver få rätt diagnos av en läkare tycker jag för man ska inte köra bil t ex så länge man har sviter av det-det kan gå riktigt illa.

• Livets Lycka 08
    Themis skrev 2007-03-04 23:25:50 följande:
    Virus på balansnerven är skitjobbigt, det kan ta 2-3 månader innan det läker ut. Du behöver få rätt diagnos av en läkare tycker jag för man ska inte köra bil t ex så länge man har sviter av det-det kan gå riktigt illa.
    Men oj inte trodde jag att de är så illa ??? Får väl ringa för en tid imorgon då..

Puff..nån mer ?
  • pinglanmadde

jag hörde om en kompis kompis som fick virus på balansmojängen. han var tydligen sjuk i över ett år. så man ska nog vara försiktig, o gå till en läkare. (eller krypa? )

le och var glad, ty det kunde varit värre.
  • Livets Lycka 08

Nån mer som har det...

Ringde rådgivningen och tydligen så är det jättemånga som har fått det här i Torsby iaf.

Vad bara att gilla läget ....ta nässpray och dricka vatten...

Börjar bli lite bättre ...sitter nog en vecka trodde hon och att det var liknade influensa.

Om det är några som undra..så är det helt normalt?? Skrattande bara man inte hade feber sa hon.

Krya på er alla yra!!

• tjej mamman

det brukar hjälpa lite om man tar åksjuke tabletter typ postafen som finns recept frritt på apoteket.

• Josie O

Har du virus på balansnerven så kan det bara allvarliga grejer. Så hoppas på influensa...

• Livets Lycka 08

Tack för tipset så långt tänkte inte jag..har faktiskt såna liggande i medecinskåpet.... Josie O : jag får hoppas på det....

• Themis

Okej, då kanske bara min släkting fick en extra läskig variant för hon kräktes så fort hon rörde huvet i fyra dar och fick sen hålla sig i väggarna i flera veckor hemma-köra bil var liksom inte att tänka på då...

• Josie O

Min pappa fick åka in på akuten med sitt virus på balansnerven, å de sa att de kan gå riktigt illa. Men han va tillbaka upp på benen väldigt snabbt iaf. Men natten då han åkte in så tänkte han dessförinnan: "Nu dör jag, jag kanske borde väcka Monica..."

Svar på tråden Virus på balansnerven ???