• EllBee

Nån med lugg och glasögon?

Funderar ofta på att klippa lugg men har hittills inte vågat, har bara slutat med att jag klippt upp håret och låtit de kortaste partierna kring ansiktet sluta vid örsnibben/hakan.

Nu funderar jag igen men vet inte hur jag ska göra. Är så himla velig...
    Jag vill ha en rak lugg men eftersom jag har glasögon så undrar jag om det verkligen funkar ihop?

Finns det nån som har rak lugg och glasögon som har bilder på sig själv i sitt galleri som jag kan få kika på?

• Svar på tråden Nån med lugg och glasögon?
  • innana

Det är ju snyggt!

Ser inte Eisa ut så..?

• EllBee

Ska genast smyga in till Eisa och kika!

• ros72

Har haft sånt utseende innan. Med rådande omständigheter har jag låtit håret växa. Min dåv lugg når nu till hakan.

Min mor har haft svårt att acceptera det nya. Men alldeles nyligen tycker hon det är snyggt. När jag var liten tyckte hon att mitt hårfäste var högre - va elakt eller hur.

• EllBee

ros72 - Varför vill du inte ha lugg nu? Nä, verkligen inte snällt att kritisera utseendet på ett barn.

• ros72

ZebraGirl - Jag har haft lugg i nästan 34 år. Så jag är trött på att se mig med lugg. Har nämligen ett ovalt ansikte. Med långt hår så blir ansiktet mindre. mamma själv har lugg - jag tycker om jag ska vara ärlig att det inte passar henne - hon ser så sträng ut. Men jag skulle aldrig säga det till henne.

Svar på tråden Nån med lugg och glasögon?