• Eyescream

MVC i Gustavsberg

Är det någon av er värmdöbor som varit på inskrivningen i Gustavsberg och kan säga om man gör ett UL vid denna?

Är nyfiken, ska dit imorgon, och får visserligen reda på om det görs eller inte DÅ, men det kan vara kul att ställa sig in på det om det ska göras...

• Svar på tråden MVC i Gustavsberg
  • gbgumman

Nix det gör man inte. De tar stick i fingret och så får man prata ganska länge. Det brykar vara jätte trevligt. Vem ska du till?

• Eyescream

Jag tror att hon hette Sofie... Eller liknande, Sanna kanske. Har inte visitkortet med mig, och har minne som en guldfisk. Fick jättebra intryck av henne dock, var där och pratade lite efter jag plussat och inte riktigt litade på hemmatestet. Så det känns bra

• Hjärtevännen

Jag gick hos Sofie

SKa du göra ett tidigt UL? Jag gjorde det i v 12 på Oktaviakliniken. Då var min Victor inte mer än 5 cm lång i sitthöjd. Fast man såg ganska bra iaf. Lilla hjärtat som tickade, små armar som flaxade

Världens sötaste Victor född 10/4 2006
  • Eyescream

Jag vill göra UL, vill verkligen se vad som händer och finns där inne. Är ju nervös att det ska vara något som inte stämmer och allt sådant. Så det ska nog bokas in så snart man får och kan.

Oktaviakliniken, är det bara att ringa dit och boka en tid eller ska man bli hänvisad av sin BM?

Svar på tråden MVC i Gustavsberg