Andrea Brazilian Hard Wax
någon som provat Andrea Brazilian Hard Wax hemma? funderar på att köpa det men vill höra lite om något som tycker om det är bra?
någon som provat Andrea Brazilian Hard Wax hemma? funderar på att köpa det men vill höra lite om något som tycker om det är bra?
Tycker det är mycket svårare än vanligt veet-vax. Om man väl får til ldet är det effektivt men det är lite för meckigt för mig.
Jag har testat det.
Men tycker att det är svårt att få på det på huden i större sjok. Blir bara små kluttar man får sitta och dra bort.
Kanske någon kan förklara hur man gör så jag oxå vet.
Det funkar bra iallafall. Allt hår försvinner garanterat. Efter mycket pill.
hur funkar veet waxet??
Om du ska köra en brasiliansk vaxning så rekomenderar jag inte veet waxet. Men det funkar dock endå okej, men varför går du inte till en salong. Du kommer bli mycket nöjd då=)
eftersom jag är mörkhårig så syns det efter 1 dag då jag rakat och det vill jag inte, därför funderar jag på vax, är lite för snål att betala 500 på en salong
Är också mörkhårig och har testat typ allt hehe.
Men testa Brazilian hard wax hemma, det gör j*vligt mycke ondare hemma och det kletar och fastnar osv. Men efter lite slit så för man endå ett någorlunda bra resultat.
Jag började gå på salong, och det va beroende framkallande:P
Så det e verkligen värt 500, för det håller enormt länge.
Jag använder det och tycker det funkar kanon. Dock väldigt viktigt att följa instruktionen till punkt o pricka.
Klipp ner håret till 5 mmm
håll rätt temp på vaxet
lägg på rejält med förbehandlingsolja, snåla inte!
Ta ca 1x2-3 cam i taget. Dra av innan det stelnat för mycket.
Du får kläm på det efter ett tag.
Och jag tycker det gör ondast i bikinilinjen - längre ner o emellan känns knappt! Och då är jag ändå väldigt mörk m tjock hårväxt
stavr som en kråka (ligger i soffan)
mmm= millimeter
cam= centimeter
Egensinnig.
Rätt temp på vaxet? Är det när det är rinningt eller lite tjockare?? Jag har inte fått riktig kläm på det än. Man får springa till micron hela tiden eller??
Det ska inte vara rinnigt då är det för varmt. Det ska ej brännas
Hej!
Jag som skrev om veet-vax: det är ungefär samma, man värmer upp det och brer på och sen lägger man remsor över vaxet och drar av. Funkar super på alla områden OMKRING men själva blygdisarna plockar jag med pincett. Skulle gärna gå på salong, det tar ju mycket längre tid för håret att komma tillbaka än om man har rakat det, vid vaxning måste ju ett nytt hårstrå bildas i en hårsäck som ligger flera millimeter under huden.