• Anonym (ont)

somadril comp

hejsan jag har inatt kommit hem från akuten för ryggsmärtor.
    Jag har tidigare ätit tramadol 100mg 3ggr dagligen men läkaren sa att det är ingen vits att äta dom så jag fick somadril comp och ketogan är det någon som ätit detta tidigare???

• Svar på tråden somadril comp
  • Anonym (somna)

Jag äter nu tramadol för min värk, tycker de fungerar sådär iaf.
    Men var ju inte frågan, ja somadril fick jag prova och jag blev helt borta av dom. Tror att en bomb hade kunnat slått ner och jag skulle knappt ha reagerat. Så de var inget för mig, lite väl avslappnat.

• CityMama

oj, det är väldigt starka och beroendeframkallande medicin du fått!

ketogan ges ofta till cancerpatienter med smärta. du måste ha väldigt ont?

• CityMama

just det, de flesta blir "helt borta" och somnar av pillrena, men när kroppen vant sig så kan det bli annorlunda. det är då du ska vara mkt försiktig för tillvänjning!

• Anonym (usch)

Jag fick ketogan när jag låg inne och hade opererat en krossad fot. Det var det värsta jag varit med om, kände mig som värsta jonkaren, satt och somna rakt upp och ner bl a när jag höll min bebis i famnen. Jag höll på att äta lunch och somnade mitt i en rörelse med skeden på väg in i munnen. Ungefär lika alert som en heroinist, helt borta

• Anonym

har ätit somadril, tog inte bort smärtan, fick däremot sova ordentligt!! Vad jag fattat så är dom ganska så starka.

• mina45

Ketoganet vet jag att det är riktigt starka grejer för som gammal heroinist använde jag ofta ketogan för att slippa heroin avtändning.
    Jag vill bara säga att jag hoppas att du inte tar mer än du absolut måste och tänker dej för.
    Kolla om du inte kan hitta något bättre alternativ som inte är lika beroendeframkallande.
    Vill oxå säga att du har min fulla förståelse om du inte vill gå omkring o ha ont jämt och om jag hade värk skulle jag oxå ta vad som helst som hjälpte.
    kramar

• 6628

Somadril comp har jag ätit. De är beroendeframkallande. Var försiktig!

Svar på tråden somadril comp