• tinna

600 kr på Panduro..

Jag har fått presentkort på 600 kr på en Pandurobutik i födelsedagspresent. Nu är jag helt villrådig, vet inte vad jag ska köpa... Scrappar lite i förenklad form, inte så jätteavancerat. Men att köpa papper och sånt småplock för 600 kr kanske är slseri, dom skulle jag ju köpt ändå säkert. Men ska jag köpa nåt större då kanske, typ en lamineringsmaskin, för dom är ju rätt roliga... Jag vet inte..

Vad skulle du köpa om du hade 600 kr på Panduro? Jag är öppen för alla förslag

Kramar och Ramar!
  • Svar på tråden 600 kr på Panduro..
  • Smultron ett

oj. gå in i en panduro butik och kika runt.
    De har ju mycket roliga saker!
    Kanske pysselsaker till barnen?

• Tjej 83

hur länge håller den? kommer ju rea då o då.
    men ta någe du verkligen behöver. som lamineringsmaskin om du plastar in mycker. skärmaskin om du skär mycket i papper,
    annars gillar jag inte panduro så mycket. de är rätt dyrt. men lite scrapgrejjor är fina där. men inte så värst mycket.
    sånt här få rman ju verkligen fundera på hehe..

• Sencha

Oj!

Textilfärg.
    Batikfärg.
    Schabloner och stämplar.
    Lite hobbyfärg, blandade träfigurer och annat till att pyssla med sonen.
    Lite pärlplattor, pärlor till halsband och sånt till sonen.

Ja... sedan skulle nog pengarna nästan vara slut...

• tinna

Jag har varit inne och kikat runt och tittat i katalogen men kan inte riktigt bestämma mig. På ett sätt så känns det som att köpa en skärmaskin eller lamineringsmaskin skulle vara kul för då har man ju den liksom kvar, köpa färg och förbrukningsmaterial är ju jätteskoj, men det tar ju slut sen...

Kramar och Ramar!
  • Sallisen

Hade det varit JAG så hade jag shoppat pärlor för pengarna.

Men dig skulle jag nog råda att köpa nåt större eller dyrare, nåt som du kanske haft ögonen på men tänkt att du väntar med det... Typ en lamineringsmaskin, om du tror att du kommer att använda den.

Köp inget som bara kommer att bli liggande, fundera noga och köp smart!

• tinna
    Sallisen skrev 2007-03-07 12:45:52 följande:
    Hade det varit JAG så hade jag shoppat pärlor för pengarna. Men dig skulle jag nog råda att köpa nåt större eller dyrare, nåt som du kanske haft ögonen på men tänkt att du väntar med det... Typ en lamineringsmaskin, om du tror att du kommer att använda den. Köp inget som bara kommer att bli liggande, fundera noga och köp smart!
    Ja, som tur är har jag två år på mig så jag ska verkligen fundera ordentligt!
    Kramar och Ramar!
  • Sallisen
    tinna skrev 2007-03-07 12:57:46 följande:
    Ja, som tur är har jag två år på mig så jag ska verkligen fundera ordentligt! 
    Perfekt ju! Gäller den vid rea? För då kan du ju få lite mer för pengarna kanske...
  • Jontes mamma

Jag hade helt klart köpt pärlor och sånt till smycken. Älskar panduros butiker. Men jag tycker dom jag har varit på i Sverige har dåligt utbud. Har varit i den som ligger på Carl Johan i Oslo. Snacka om en otrolig butik.

• tinna
    Jontes mamma skrev 2007-03-07 13:14:16 följande:
    Jag hade helt klart köpt pärlor och sånt till smycken. Älskar panduros butiker. Men jag tycker dom jag har varit på i Sverige har dåligt utbud. Har varit i den som ligger på Carl Johan i Oslo. Snacka om en otrolig butik.
    Har varit där också... Men det här gäller bara på precis den här butiken...

Pärlor är inget för mig dock, är verkligen urkass på att få ihop sånna där fina smycken...
    Kramar och Ramar!
  • Jontes mamma

Vad synd! Men gäller det inte på internet då?

• tinna
    Jontes mamma skrev 2007-03-07 19:13:12 följande:
    Vad synd! Men gäller det inte på internet då?
    Nej, för butiken heter inte Panduro utan det är en hobby-butik med hela Panduros sortiment. Lite märkligt men så är det iaf...
    Kramar och Ramar!
  • Jontes mamma

Oki, det är en sån butik alltså. Men ändå fick du ett presentkort som bara gäller för panduros sortiment?!

• tinna
    tinna skrev 2007-03-07 21:30:58 följande:
    Vad synd! Men gäller det inte på internet då? Nej, för butiken heter inte Panduro utan det är en hobby-butik med hela Panduros sortiment. Lite märkligt men så är det iaf... Kramar och Ramar!
    Nej, det gäller för andra saker också. Men det enda som jag hittat som inte är pandurogrejer är scrap-papper och det har jag säkert 200 ark hemma redan så det känns inte så aktuellt...
    Kramar och Ramar!
  • Jordgubbstjejen

Jag rekomenderar dig att köpa en skärmaskin, verklien användbart!! Soeciellt om du scrappar!! Och kanske lite olika bokstäver för det är alltid behövligt om man scrappar!!

• tinna
    Jordgubbstjejen skrev 2007-03-09 19:45:37 följande:
    Jag rekomenderar dig att köpa en skärmaskin, verklien användbart!! Soeciellt om du scrappar!! Och kanske lite olika bokstäver för det är alltid behövligt om man scrappar!!
    Känner att det står mellan skärmaskin och lamineringsmaskin..
    Kramar och Ramar!
  • jojja

Åh tinna. Dagens i-landsproblem

Jag skulle köpt en lamineringsmaskin på studs! Det är nåt jag verkligen skulle vilja ha, men å andra sidan så har jag ju investerat i en bra skärmaskin vilken jag använder massor också...

Hmm. Vad har de mer för grejjer i affären då? Är det bara scrapbookingpapper utöver panduro-grejjerna?

• Ms K

Jag hade lugnt shoppat pärlor pärlor och mer pärlor. Och om jag hade pengar kvar diverse hängen, lås, örhängespinnar, broschbottnar, silvertråd, smyckestråd etc. Men mest pärlor

Svar på tråden 600 kr på Panduro..