• Paulina f69

    Present till mamma som fyller 65 år?

    Min mamma fyller 65 i morgon, ska firas på söndag och jag har ingen present ännu....

    Hon är typen som har "allt". Stort hus med snygga inredningsprylar, är mycket aktiv, går på teatrar och konserter, reser mycket, går mycket på bättre restauranger. Svårt att hitta nåt hon skulle behöva. Dessutom har hon bjudit mig + svägerskorna på spahelg i samband med födelsedagen, så sådana upplevelser går liksom också bort. Däremot så har hon verkligen blivit glad när hon fått nån lite större genomtänkt present, typ mikrovågsugn som hon otroligt nog INTE hade och en delikatesskorg, på sistone.

    Det jag funderar på:
    - nån annan form av upplevelse, kanske ihop med mig/mina syskon/barnbarnen
    - något till sommarstugan, som kanske inte är komplett utrustad ännu

    Alla idéer mottages otroligt tacksamt!

  • Svar på tråden Present till mamma som fyller 65 år?
  • Sofferia

    Hon kanske skulle uppskatta presentkort på tex. ansiktsbehandling, fotmassage, vanlig massage, det är faktiskt inte så himla dyrt och det finns på mångs skönhetssalonger och ibland hos frisörer.

  • Veliga Mamman

    Teaterbiljetter,
    Familjemiddag på resturang,
    Presentkort på ex Sterling (resebolag )
    Presentkort på någon inredningsbutik, till sommarstugan

  • tuvan4

    Å jag har en precis likadan mamma. Hon fyllde nyss 65 å jag har letat ihjäl mig efter nåt att ge henne. Min syster hade börjat samla på koppar till henne som jag var med på. Men eg. är det onödigt då hon har alla samlingar som finns.
    Så jag förstår dig.

    Tyvärr ingen hjälp dock. Sorry.

Svar på tråden Present till mamma som fyller 65 år?