• Anonym (attraherad)

    är lyckligt gift men SÅ attraherad av annan man

    Jag är sedan 7 år gift med en underbar man, vi har ett lugnt stabilt o tryggt förhållande o jag älskar honom, vi har två små barn så sex har vi mer sällan än innan barnen ca 1 -2 ggr i månaden o det är ok jag är näjd med det o med sexet, han är en gud i sängen.....men det har börjat en ny man på mitt jobb (vi jobbar inte direkt ihop), han är allt min man inte är, inte speciellt snygg, lite farlig o oseriös...precis en sån man som jag skulle ha falligt för om jag vore yngre men GUUUU va sexuellt attraherad jag är av honom....har "förbjudna" drömmar o tankar om honom men skulle ALDRIG aggera ut dom, det är det inte värt.....nån som känner igen sig?!!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-07 20:45:19:
    vill bara påpeka att det endast handlar om djuriska sexuella känslor från min sida...vill helt enkelt bara ha vild sex med denna man inget annat....förhoppningsvis går dessa känslor över när jag lär känna honom lite bättre o inser vilket pucko han är

  • Svar på tråden är lyckligt gift men SÅ attraherad av annan man
  • Anonym (såklart)

    Du är absolut inte ensam... Det är jättehärligt att fantisera. Personen som man inte känner kan ju bli precis som man vill ha honom/henne. En go´ karamell att suga på... Njut av fantasierna! Snart falnar de och så kanske du hittar någon annan goding att dagdrömma om. Det kan ju vara så att du behöver en liten mental ventil och så blir det en välbehövd tillflykt med lite oskyldiga men spännande fantiasier.

  • Anonym (bello)

    jag känner igen mig! jag har en kille sen tre år tillbaka, vi är förlovade och väntar vårt första barn i början på maj!!!
    Jag älskar min sambo och vi har ett underbart förhållande med underbart sex och samliv.
    Men det finns en kille som jagb e så sexuellt attraherad av vilket jag tycker e väldigt jobbigt då jag vet att han känner samma för mig... skulle inte vilja vara ensam med den killen precis...
    det är inte värt att göra någonting med honom men samtidigt så vet jag inte då jag vet att han känner samma för mig...
    tycker det e jobbigt, mne kan inte prata om det så mycket!

  • Anonym (attraherad)

    anonym bello precis så känner jag med...att det blir lite jobbigt...den sexuella spänningen är så stor så att det slår gnistror känns det som

  • gulemamman

    Fantisera på du...så länge det stannar vid tankar så är det väl ingen skada skedd

  • Anonym (bello)

    Det e sant att så länge det bara det tankar, man hoppas på att det bara stannar där, vilket jag tror det gör för min del, men skulle jag vara singel skulle jag säkert haft sex med denna kille för länge sen, det e lite hemskt.. men det är nog bara vänja sig vid tanken... men samtiidgt ibland är det faktiskt jobbigt att man inte ens har den dragningen till sina sambo, honom har man andra dragningar till.. men inte den sexuella osm jag har till denna kille.

  • Anonym (njuta)

    Far hem och ha sex med din man när du känner dig attraherad av din kollega. Då får du utlopp för dina djuriska lustar och kan nyttja dessa på ett bra sätt. Använd dom till att hetta upp erat sexliv istället. Och tänk på att se till att du inte känner något mera än attraktion för den här mannen. Då blir det jobbigt! Tro mig jag vet vad jag pratar om.

  • Anonym (attraherad)

    kommer aldrig känna nåt annat en en sexuell attraktion....han är inte typen man blir kär i utan mer typen man har toksex med

  • Akvarel

    Ja du TS många kvinnor dras ju till hunkar som inte ser kvinnor som något annat en sex leksaker och med noll respekt för dem och visa är dumma nog att bedra män som fatkist respekterar dem som människor ochså finns många exempel på det.

Svar på tråden är lyckligt gift men SÅ attraherad av annan man