• missMikis

Borttappade gymnasie betyg?!

vet någon snäll själ vart man kan få tag i sina gymnasieslutbetyg?! .. min sambo har SLÄNGT sina... och nu behöver han dom,har hört att man kan ringa någonstans och få nya hemskickade...

någon som vet något om detta?! ..

//missmikis

• Svar på tråden Borttappade gymnasie betyg?!
  • Zaria

Kan man inte få det på skolan man gick på?

Jag fick mina på gamla gymnasiet jag gick på.

• Bebbe2006

Ring till det gymnasium som utfärdat betygen. Är det längesedan han gick ut?

• missteddy

jag ringde skolan och fick en kopia men jag vet att har det gått länge så ringer man till ett annat ställe

• Zaria

Gymnasieskolan borde veta utifall de inte har kvar dem, så ring dem och kolla först. Lycka till

• Whilda

Jag ringde skolan, då jag hade tappat bort mina.
    Så de skickade hem betyget.

• Agnes20

jag ringde till min gamla skola och fick hem dom.. Kostade 150 kr eftersom dom fick plocka dom ur arkivet! Lycka till!=)

• madamezzaj

Betyg från gymnasiet och högskole/ubiversitetsstudier har lagts in i nå't system som heter LADOK. Jag ringde institutionen för att höra om nå't ämne för behörighet och då fick jag veta det. Kanske alla skolor har tillgång till detta system..? Vet inte, men man kan alltid prova.

• missMikis

Han gick ut 1998,han får ringa gymnasiet å kolla imorgon,så får vi se.. :) tack för svaren!

• Engkay

Statsarkivet på kommunen, jag gick också ut-98 och blev hänvisad dit.

• missMikis

DE va skitenkelt,ringde bara till gymnasiet o fick hem dom några dagar senare...! tack för alla svar!

- L u c a s o6o83o -
Svar på tråden Borttappade gymnasie betyg?!