• aselna

Att ha svarta kläder alltid?

Jag faller för svarta kläder, min garderob är nästan bara svart... om man har färgglada assocearer till kan man ha svarta kläder alltid då eller tror folk att man e deprimmerad?

• Svar på tråden Att ha svarta kläder alltid?
  • Prisssan

Jag är inte deprimerad men jag älskar också svarta kläder.
    Ta på dina kläder för din skull o bry dig inte om någon tror du är nåt som du inte är!

Hjärtat har sina skäl som förståndet inte kan fatta...
  • Emil06

Jag har oxå nästan bara svarta kläder! För mig e svart en "glad" färg, den jag alltid klär upp mig i t ex

• evelina26

Här har ni en till "svart madam". Skulle tippa att min garderob är till 75% svart, med några få inslag av grått, brunt och rött .
    Svart funkar ju lixom alltid, även fast mina vänner tycker att jag börjar bli lite tröttsam, varje gång man är och handlar och hittar en snygg tröja så måste jag alltid ställa frågan "finns den här i svart?"

• aselna

Ja det blir kanske lite tråkigt i längden,men alla passar ju i svart, piggar man upp med lite färgglada halsban el dyligt så är det ju inte lika trist.

• Fridapida

Jag är också alltid klädd i svart! Lätt att matcha !
    Kan känna mig lite tråkig ibland... Men man får pigga upp med smycken och smink.

• Jontes mamma

Har också mest svarta kläder. Brukar lägga till lite brunt också ibland. Har jag blå jeans har jag iaf en svart tröja.

• aselna

Jag har nyss beställt en svart klänning till min svarta garderob... måste dock köpa lite färgglada assocearer med nån som har tips?

• Danbala

Jag har inte varit med om att någon tror att jag är deprimerad p.g.a. mina svarta kläder! Utstrålning och kläder har inte så mycket att göra med varandra.

[En del är för dumma för att ha ångest. Det är smart. (Jan Stenmark)]
  • 060102 Ronja

älskar svart hehe eller så mörkt som möjligt hatar att sticka ut..
    men man behöver väl inte va deppig för att ha svart jämt ??

• God Is A Girl

Här är en till som nästan bara äger svarta kläder *älskar*

• aselna

Ni som har mest svarta kläder, brukar ni ha nån annan färg på assocearer då?

• God Is A Girl

Mja ibland..
    Har ett par svarta stövlar som jag brukar ha till mina svarta kjolar och dom har röda snören på :P det är ju lite färgat hehe :P

• Danbala
    aselna skrev 2007-03-08 15:49:41 följande:
    Ni som har mest svarta kläder, brukar ni ha nån annan färg på assocearer då?
    Nej. Silver-/tennsmycken på sin höjd. Jag är inte mycket för accessoarer överhuvudtaget.
    [En del är för dumma för att ha ångest. Det är smart. (Jan Stenmark)]
  • aselna

Jag gillar silver, kanske man ska satsa på långa silversmycken.

• Jontes mamma

Har halsband med mycket färger i, samt sjalar i olika färger.

• aselna

Vad tänker ni när ni ser en som är klädd helsvart?

• aselna

min svarta garderob har nu utökats med en svart klänning! ska på stan och köpa lite gröna assocearer tänkte jag, typ armband och halsband.

• littlemisstrouble

alla klagar alltid på mig att för att jag bär svarta kläder, men hallo det är fint och klassiskt och jag klär i det så det så. Dessutom matchar jag alltid med fina accesoarer i andra färger

Svar på tråden Att ha svarta kläder alltid?