• Flissi

Har Uppsala sjukhus Webbisar & vad är webadressen dit isåfall?

Ja, precis som överskriften säger :0) Har de webbisar på de nyfödda i Uppsala?

• Svar på tråden Har Uppsala sjukhus Webbisar & vad är webadressen dit isåfall?
  • Flissi

Nu undrar jag igen..om man legat inlagd sista tiden under grav & det är en för tidig förlossning föder man ändå i Uppsala? Eller nån annastans?  Hittar inte dem jag letar efter, så nu hoppas jag inget har hänt!!!! (KAN vara så att hon inte fått ännu men den chansen är liten)

• Kickans mamma

är den född för tidigt är det inte säkert man kan fotta och att fota kostar pengar (ganska mkt) så långt ifrån alla gör det

• Kickans mamma

och uppsala tar emot de allra minst typ v 23 så hon bör vara där om de hade plats

• Flissi

Oki! Hoppas de är kvar i magen på henne en stund till eller att de kanske inte valt att fota! (hon hade havandeskapsförgiftning, & skrev att hon skulle bli mamma inom 10 dagar förra tisdagen tror hon måste varit runt v30-32)

• Kickans mamma

<fliss man kan aldrig veta att de kommer innom 10 dagar man går frn dag till dag det kan ta 15 dagar 6 veckor eller 2 dagar förloppet är så knepigt på HF

• Kickans mamma

om barnet kom före v 35/36 är de med all säkerhet på neo nu

• Flissi

Oh...har hittat dem nu! Skönt! Då hade allt gått bra!!

• Susiepie

Nej det är gratis att fota bebisarna till webbisar det är en USKa som fotar bebisarna när den kommit ut :)

Svar på tråden Har Uppsala sjukhus Webbisar & vad är webadressen dit isåfall?