• Anonym (Nyfiken)

Hur har man lesbisk sex?

Undrar hur man ahr lesbisk sex?och hur går allting till..
    Jag skall nämligen ha sex första gg med en tjej,men jag vet juh inte vad sex innebär med en tjej förutom att man slickar varandra & smeker varandra?Kallas detta sex då¨?Eller vad är sex?Andra tjejen vet inte heller det,så vi är nyfikna vad som är sex.

• Svar på tråden Hur har man lesbisk sex?
  • Anonym (Nyfiken)

Ingen???

• Cilota

Börja med att hångla med varandra och se vad som händer. Inga krav är det som gäller

Man brukar väl säga att om man smeker varandra på könsorganen så är det smeksex. Smeker med tungan där så är det oralsex etc.

Lycka till tjejer

'Diplomati' är konsten att be någon dra åt helvete så att denne ser fram emot resan.
  • Anonym

För det första: Är definitionerna så viktiga? Vadå "kallas för sex"? Vad spelar det för roll så länge det känns bra och ni vill göra det ni gör?

För det andra: Om man inte vet hur det går till är man antingen tio år gammal, är en väldigt skyddad oskuld, har bara haft riktigt uselt sex tidigare och/eller har fruktansvärt dålig fantasi.

För det tredje: Ni har bestämt er för att ha sex men vet inte hur man gör? Hur hamnar man överhuvudtaget i den situationen?

• Anonym

Luktar snuskgubbe som vill ha detaljerade upplysningar från andra om hur man går till väga.

• michiara

jag måste ha väldigt dålig fantasi jag oxå för jag kan inte heller riktigt komma på vad man kan göra 

~~* Dagen D - som i dagisstart *~~
  • Prinsessan Viktoria

Använd fantasin man kan väl göra mycket  även som kille och tjej utan penetrering. Att ha sex med en tjej gör väl endast skillnad i att snopppen inte finns där? Men det finns ju andra hjälpmedel och ja känslorna är de samma? Kyssar och smek, leksaker, mysbad listan kan göras lång!

Svar på tråden Hur har man lesbisk sex?