Gravidbröst!
Hur ändrades era bröst i början av graviditeten?
Mina bröstvårtor har blivit större och typ blivit upphöjda och det är som små knottror på dem! Ser lustigt ut
Hur ändrades era bröst i början av graviditeten?
Mina bröstvårtor har blivit större och typ blivit upphöjda och det är som små knottror på dem! Ser lustigt ut
Ingen?
ja mina bröstvårtor står oxå rätt ut ut o har blivit större
Det hände inte en sak med mina bröst! (tyvärr, de kunde gott blivit lite större )
Nåja, lite fylligare blev de väl..
Fast kanske att bröstvårtorna blev lite mer i givakt om man säger så, i normala fall var de mjuka för det mesta..
Knottrorna heter nåntingnånting körtlar och hjälper till att smörja bröstvårtorna tror jag. Dessutom brukar de mörkna..
Någon dag efter förlossningen hände det däremot grejer, då fick jag jätteömma superbröst!
Aha, ska man va beredd på supertuttar sen hehe..
Nån mer?
Är gravid i v 5 och tycker att brösten är spändare, lite större och mörkare på vårtgårdarna. Känns ganska kul. Mannen tycker att det ser ut som att jag gjort en mindre bröstoperation, tihi!
Supertuttarna blev som bomber och jag lovade mej själv att aldrig förstora brösten om det var så det kändes!
Jag tyckte att det var det obehagligaste med hela förlossningen!
Jag fick oxytocinnässprej för att minsta spänningen, och efter ett par dagar blev det bättre..
ajaj låter inte skönt det dära
Nä, men det kanske du slipper om du har tur.. Har inte hört någon annan gnälla om det, så det kanske bara är jag som är kinkig..
Fast det var ju trevligt med stora bröst för en gång skull..
Men kom ihåg att passa på att sova på mage första natten efter förlossningen!! Det var helt underbart!
Tack för tipset ska jag göra!
fler som vill dela med sig?
Montgomerys knölar hette knottrorna. De är till för att hålla huden extra smidig
Hade innan jag blev gravid strl 75 D, har nu E.. och nu kan jag göra penn-tricket (jippi...)det kunde jag inte tidigare.. Iofs kan det ju bero på att brösten typ vilar på magen..
Bröstvårtorna har det inte hänt så mkt med, ev blitt lite större..
Skall bara informera om anonym (v. 36) att penntricket går ut på att pennan SKA trilla ner! DÅ har men inte hängbröst, vilket du verkar ha fått nu enligt din beskrivning. Det har jag också, men skit i det, vad ska man göra åt det?
TS: brösten 3 dagar efter förlossning = ett helvete! De blir så stora och spända att man inte fattar att det är ens egna. Leta rätt på en bild på Pamela Andersson, då fattar du vilken storlek vi pratar om. Jag skojjar inte. De blir HUGE.
Sen går de succesivt ner under amningen för att till slut bli små påsar. Sen blir man gravid igen, de bullar upp sig, förlossning, amning och sen sitter man där igen med gigantobröst.
*Anonym (boobs): *ler* - jag har då missuppfattat penntricket helt.. i vilket fall ramlar den inte ner, dvs hängbröst.. Ja, ja känns inte som någon större förlust, de lär väl vara till nytta någon gång förutom för min sambo
Anonym (v 36): Ja en liten missuppfattning om penntricket, men man kan säkert göra ett penntrick med hängbröst åxå
Tyckte de lät så roligt