• St Tropez

Vart köpa Bugaboo billigast? I vilken vecka bör man beställa vagn?

Jag är bara i v. 16 nu till helgen, men sugen som man är så har man redan hittat en barnvagn man vill ha! Men när är det dax att beställa en? Vart kan man få tag på den billigaste?

• Svar på tråden Vart köpa Bugaboo billigast? I vilken vecka bör man beställa vagn?
  • BiiBii

Jag köpte vår bugaboo cameleon i en vanlig barnaffär, där tog det ca 5v att få den. Om jag har fattat det rätt så kostar bugaboo alltid likadant, gecko: 6900kr cameleon: 8700kr. Men de går att beställa på nätet tex från Tyskland o är då mkt billigare, kan inga adresser men det går nog att hitta. Man kan ju alltid köpa begagnat också o bara byta klädsel... Lycka till i barnvagnsdjungeln! Vi e supernöjda med vår vagn även om vi inte fått provköra än...

• Isalar

Ett råd är att beställa vagnen i god tid. Leveranstiden på vagnar kan vara flera månader. Vi har beställt en Emmaljunga sport kombi, och leveranstiden på den är 3 månader.

Hoppas att du hittar en vagn som du tycker om, och lycka till med allt!

• stjernan

babytrader.eu kostar bugaboo cameleon 7100 kr. Tror man kan läsa på deras hemsida om leveranstiden på vagnen också.

• Annizsj

Kan ju vara vettigt att vänta tills efter rutinul, men alla gör ju givetvis som de känner., Inget är fel enligt mig iaf... Vi köpte vår vagn för snart 2 v sedan, är nu i v.24... Det är ett stort köp man gör, men väldigt roligt=) Lycka till!

• Line79

På babytrader har de eur50 rabatt nu om du beställer innan 31/3

• RERR

Vi köpte från babytrader.nl och vi gav 8200 med åkpåse och frakt. Leveransen gick jättefort bara 5dgr!

• happy8

www.kidzshop.se ingår en valfri skip hop duo.
    De brukar ha alla färger i lager!

lycka till med ditt köp!

• Miclin

Jag rekommenderar pingpong! Superbra och smidigt! Ingen leveransavg.

Svar på tråden Vart köpa Bugaboo billigast? I vilken vecka bör man beställa vagn?