• Carre

Ni som har laminatgolv som ser ut som klinkers.. HJÄLP!!

Vi ska byta golv i hela huset (utom i sovrummen) och vi har bestämt att vi ska ha laminatgolv som ser ut som klinkers, men jag är lite osäker på färgen, vi ska definitivt inte ha terrakota, så valet är mellan ljusgrått och skiffer (eller vad den nu heter). Ni som har sånt golv i ert hus, kan ni vara jätte snälla och visa mig hur det ser ut i rummet??
    Jag behöver hjälp FORT!! Vi ska köpa golvet på måndag

• Svar på tråden Ni som har laminatgolv som ser ut som klinkers.. HJÄLP!!
  • Siriva

Vi har alloc laminatgolv i köket, det ser ut som skiffer, svart med lite gula och gröna skiftningar. Det har också lite ojämnheter så det ser väldigt naturtroget ut.

HAr tyvärr ingen bild att visa men vi är JÄTTENÖJDA.

• Carre

Siriva: Tack för svaret.. vad har du för andra färger i rummet? är de ljusa?

• Siriva

Luckorna är i cappucino (myresjökök) och bänkskivan är i wenge (nästan svart träslag) vitvarorna är vita och fläkten är svart. Kaklet är beigevitt med en brun dekorrand av smalare kakel. väggarna är puderbeiga.

• Carre

ShaylaShy: Snyggt! Vad är det för golv?, märken allså.

• Cluedo

I mina bilder kan du se en skymt av det ljusgåra golvet. Vi körde samma golv i hall, kök och tv-rum och det blev skitsnyggt. Känns tom lite som klinker oh många har trott att det var riktigt klinker....
    Lycka till

• nublu

Vårat köksgolv är visserligen terracottafärgat men du kan ju titta på det och se hur äkta det ser ut.

• Carre

Cluedo: Det är precis det golvfärg som vi har tänkt köpa, det ser lite ut som cement, eller hur? Vi har dock ganska mörka väggar, det är därför jag blev lite osäker

• Carre

nublu: Det ser verkligen ut som klinkers! har ni använt den på vägen också?

Svar på tråden Ni som har laminatgolv som ser ut som klinkers.. HJÄLP!!