• tretti­ett
    Äldre 9 Mar 11:24
    5528 visningar
    49 svar
    49
    5528

    Nån som är glad??

    ... för det är JAG! Det funkar! Jag är så jävla glad! Efter flera missfall och allmän misär- så verkar det funka som det ska den här gången! Verkar som många här bara är rädda och inte vill- men inte alla!

    Nån annan som är glad och ska bli farsa i höst?? Nån i Göteborg till och med kanske???

  • Svar på tråden Nån som är glad??
  • Fralda­s
    Äldre 9 Mar 11:26
    #1

    Inte i höst, om ca 1 månad.. Men glad är jag iaf.. :D

  • tretti­ett
    Äldre 9 Mar 11:33
    #2

    Bra det, Fraldas! Skön bild för övrigt, du har ett något ovanligt utseende...Har nog aldrig varit gladare än vad jag är idag, har gått och varit nervös i 10 veckor... Känns som man äntligen kan vara skitglad igen!

  • Fralda­s
    Äldre 9 Mar 11:35
    #3

    Grattis(glömde det i förra inlägget)!! Det är en så härlig känsla!

  • Tvilli­ngfars­a
    Äldre 9 Mar 14:43
    #4

    Grattis!!!

    Själv är jag stolt pappa till tvillingdöttrar.

    Vi vart oplanerat gravida och vid första UL så visa det sig att en visst var två.


    -V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • Äldre 9 Mar 14:54
    #5

    Nope, jag är sur och butter idag. Vaknade på fel sida :(

  • tretti­ett
    Äldre 9 Mar 15:59
    #6

    Man tackar, Tvillingfarsa och Fraldas! Charlie- fan, såna dagar får man stå ut med, inte mycket att göra åt...

    Satt och kollade igenom "pappa-avdelningen" här och tyckte att de flesta verkade tycka att det känns sådär att blir farsa, men det finns ett par av oss som tycker det är kul- och det är ju roligt!

  • Gyffe
    Äldre 9 Mar 19:21
    #7

    Grattis!

    Jag är hur glad som helst! Vart pappa för första gången i november till en liten grabb! Det finns inget som är bättre än det!

  • perran
    Äldre 9 Mar 22:37
    #8

    Grattis som fan!

    Min dotter blir 2 år i maj, och jag är glad som fan. Förutom att jag är dunderförkyld och hemma från kvällspasset på jobbet.. glad som fan var kanske att ta i, allmänt belåten blir bra.

    :)

  • bartol­omeus
    Äldre 9 Mar 23:41
    #9

    Stort grattis!!!
    Jag blev själv överlycklig så fort stickan visade rätt. Efter de första veckornas väntan och Bm besök så kändes det lugnt och självklart. Med spänd förväntan och mkt otålighet.
    Nu har min väntan kulminerat i otålighet med 10dagar kvar till Beräknad förlossning.

  • Fralda­s
    Äldre 10 Mar 11:17
    #10

    Tvillingfarsa: Det va ganska oplanerat här med.. Tack och lov så är det bara 1, det löper nämligen redan runt 3 bonusar här så tvillingar hade nog blivit lite "overkill".. ;)

    perran: så länge du är opptimistisk så är det väl ok.. :P

    bart..: 10dagar.. eller, 9 blir det väl idag förstås.. ibland är väntan lite mysigt.. :)

Svar på tråden Nån som är glad??