• MammasÄlsklingar

Ni med långt hår .. Hur ofta tonar ni det?

Hur ofta färgar ni erat hår?
    Jag tonar ca två gånger i månaden annars får jag e ful utväxt

• Svar på tråden Ni med långt hår .. Hur ofta tonar ni det?
  • ying yang

Varannan månad ungefär. Beror ju på vad för färg man färgar med, jämfört med sin egna.

• MammasÄlsklingar

Oj .. men får inte ni en utväxt då?
    Eller e det bara på mig det syns så mycket eftersom jag e jätte blond och färgar svart ?

• Pingeling

Jag är mörk och färgar det lite ljusare, jag färgar var 10 v. Men det gör inget när jag får min utväxt det syns men blir inte ´fult`..
    Ha det gott

• Miafia33

varannad till var tredje månad, jag har slingor och är mörk av naturen så därför får jag en väldigt mörk utväxt

• ying yang

Min utväxt syns knappt eftersom det inte skiljer så mycket mellan färgerna.

• Minikatt

Jag tonar typ 2 gånger om året och får ingen utväxt. Fast det är ingen jätteskillnad mellan min riktiga färg och färgen jag tonar till. Tonar lite rödare o lite mörkare bara. Gillar att ha min egen färg p åsommaren så solen får bleka det, tycker det är så somrigt

• Madam
    MammasÄlsklingar skrev 2007-03-09 12:25:58 följande:
    Oj .. men får inte ni en utväxt då?Eller e det bara på mig det syns så mycket eftersom jag e jätte blond och färgar svart ?
    om man tonar håret i en färg som skiljer sig så mycket från sin naturliga är det klart att utväxten blir tydligare.

Själv har jag rödbrunt hår och tonar det lite rödare och då blir ju inte utväxten lika märkbar Glad
    *tunisien 8/6..Wohoo*
  • Amber1975

Jag gör slingor ungefär varannan till var tredje månad. Förrut tonade jag hela tiden för att slippa utväxt, men då blev håret väldigt slitet. Med slingor så syns inte utväxten lika väl heller tycker jag.

Svar på tråden Ni med långt hår .. Hur ofta tonar ni det?