• Fidelis ad urnam

Ska riva köket, men vart f-n börjar jag?! HJÄLP!!

HUR river man ett gamalt kök där man inte ser vart spikarna och skruvarna sitter?!
    Det är så fint gjort, alla spikar och skruvar är dolda och jag har ingen aning om vart jag ska börja!

Hur gjorde ni?
    Vart börjar jag?!

HJÄLP!!

• Svar på tråden Ska riva köket, men vart f-n börjar jag?! HJÄLP!!
  • Tigerunge

Ta en kofot och gå loss, gjorde vi

• Fidelis ad urnam

ha ha ha,,,är det så man ska göra alltså!
    Usch, men det kanske är rensande för kropp och tanke

• RonjaRovardotter

Arbeta upp en ordentlig ilska, ring typ FK och se till att dom djävlas med dig, eller något annat som gör dig topp tunnor rasande. Sen tar du kofoten och går loss.
    Om du inte ska spara skåp och dyl.

• flixflax

Bänkskivorna måste vara fästa i skåpen om du tar ut all inderning i skåpen och sticker in huvudet ser du ingenting då?

• Fidelis ad urnam

RonjaRövardotter: Hm, fungerar inte för mig då jag har och kommer jobba för dem. Tack ändå
    Men jag antar att det bara är för mig att tömma skåpen och sedan riva för glatta livet!

• Fidelis ad urnam

flixflax: Det är det som är så sjukt, man ser INGA spikhuvud eller skruvhuvud någonstans.

• Dundermamman

Vi gick lös i vårt kök med kofot och tigersåg i november! Jättekul men jobbigt
    Lycka till och uppdatera oss med bilder....

• Champagne

Åh det är ju jättekul med kofot... Bara att börja bända och skrika "towanda"

• presens konjunktiv

Glöm inte att ha koll på gas-, vatten- och elledningar så att du inte tar sönder något viktigt/gör dig riktigt illa.

• Fidelis ad urnam

presens konjuktiv: *ler* jag tror jag enbart tar överskåpen och högskåpen nu när jag är ensam och sedan får killen hjälpa mig med underkåpen vid diskbänken

Svar på tråden Ska riva köket, men vart f-n börjar jag?! HJÄLP!!