• grisekno

Ni som är 30 +/-2år, har ni åldersnoja???

Tänkte se hur det står till med er som är ungefär lika gamla som jag (fyllde 30 i dec).

Har ingen noja för åldern, kan inte minnas att jag haft det heller... Tycker snarast att det är slöseri med tid att gå omkring och ha ångest för att man blir äldre (Kan väl knappast räkna 30 som "äldre", men allt är relativt antar jag... )

Att man blir äldre kan man inte göra något åt, men hur man förhåller sig till det...

Så hur är det med er som är runt 30 (+/- 2 år ungefär)???

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-09 13:49:49:
    Såg att jag skrivit "Nej, det är att slöseri med tid" på ett alternativ, ska naturligtvis vara utan ATT...

Om det nu är någon som stör sig på det...

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni som är 30 +/-2år, har ni åldersnoja???
  • lönnemåla

Tyckte det var värre att fylla 26 så att alla ungdomsrabatter försvann - helt plötsligt var man vuxen

• Baronessan

Jag är 32, blir 33 i augusti och har inte och har aldrig haft åldersnoja. Finns så mycket annat att noja över.

If you want a baby, have a new one. Don't baby the old one. (J West)
  • chillie

Ja det har jag nog speciellt när min mamma alltid måste säga att -Nu går det snabbt till 40 och sen ännu snabbare till 50 och sen räknar man bara neråt!

• Ungen

Nej, däremot hade jag nojja när jag fyllde 20. Kommer ihåg att jag låg och tänkte på att livet går så fort, så inte nojja för att jag var 20 utan för att det går så fort.

Id quot circumiret, circumveniat.
  • Mickis74

Nej, absolut ingen åldersnojja här....

• hotten

ja man är för gammal för att skaffa fler barn tex , i mitt tycke, tiden rinner i väg man är för gammal för vissa jobb eller man ses i allafall till åren kommen på arbetsmarknaden.
    Skulle bygga ut huset men valde att hoppa av projektet i sista stund helt enkelt för att man är ju redan så gammal så det känns inte lönande mer, tiden går fort å snart behöver vi inte längre större hus ändå, blir bara jobbigt när man blir äldre osv..

Men det är inget jag direkt lider av utan bara accepterat, dock tänker jag på de ibland så lite nojjig är man väll allt..

• Sara K

Fyllde oxå 30 i december och sista dagarna tänkte jag ibland "shit.. nu är jag snart inte 20-nånting längre" trettio känns så vuxet!!

Sara, stolt mamma t. Stella -05 o Wiggo -06!!
  • AstraTrillian

Nejmen Hotten håller inte med alls! Om nåt! Jag tänker skaffa fler barn, flytta till större, är fortfarande kvasistudent etc.

Svar på tråden Ni som är 30 +/-2år, har ni åldersnoja???