Efterlyses: Salt och vinägerchips
Min sambo har tjatat under en längre tid nu om hur goda salt och vinägerchips är. Men vi lyckas inte hitta dem någonstans.
Nån som vet nån affär i Stockholm så säljer dessa?!!
Min sambo har tjatat under en längre tid nu om hur goda salt och vinägerchips är. Men vi lyckas inte hitta dem någonstans.
Nån som vet nån affär i Stockholm så säljer dessa?!!
Ääääälskar dessa chips!!
Men, ja svåra att få tag på.
Jag köper dom på The English Shop i Gbg och här på hemsidan står det att dom finns i Sthlm också:
www.englishshop.se
ÅHH, tack! Skall genast kolla upp det!
Sambon hälsar och tackar oxå!!
Hoppas du kommer att gilla dom!! Antingen älskar man eller hatar dom...
Ohh Jag ryser. Avskyr dessa chips mer än nåt annat. Visst hade OLW/Estrella vinäger chips ett tag?
Jihoo...
Nu har vi varit å köpt dem. Hittade två olika sorter tom. Mc´coys och Pringels. Så det blir perfekt att testa dem till fredagsmyset.
Ja, jag tror att det funnits av svenska tillverkare förut typ OLW el. Estrella men de kanske inte sålde så bra. Är nog en för "osvensk" smak. Kommer ihåg att mamma råkade köpa fel en gång när jag var liten och köpte då alltså med vinägersmak och jag tyckte det var spy-äckligt. Men nu hör jag till de som älskar dem. Supertack maddec !!! Det fanns ju annat kul på The English Shop också så det får bli en ny favoritbutik.
Sambon ska också pröva vinäger på pommesen om han tycker om chipsen, det är jätte gott Men det mpste vara malt vinäger, alltså inte vin.
Kommer ihåg att Estrella hade såna en gång i tiden. Nu bor jagi Fish and Chips landet men även om det är kanon gott med vinäger på pommes så äter jag inte chipsen.
åhhh de är de godaste chips som finns, de o cheese & union är mina favvisar. Man kan köpa dem på ica maxi o alla andra matbutiker där jag bor.
är rätt säker på att estrella har kvar dem.
Började käka dem när jag bodde i england.
Vad sugen jag blev nu!!
Åhhh de var så goda de som estrella hade för 10000 år sedan. Underbart. Det fanns med biff och löksmak oxå! Fantastiskt. Jag tror att jag måste åka till macken och handla lite nu....
McCoys Steak and onion eller Cheese and onion är hur goda som helst måste jag tillägga, mmmmm....
Kommer att sakna alla roliga chips smaker om jag flyttar hem till svedala. Fast dill är ju min favorit
walkers o lay´s är två som gör dem supergoda
pluttmaja
Kan man köpa walkers i sverige? Vilka smaker finns det?
Bra att veta inför framtida abstines besvär
I matbutiken. Ska till coop i morgon, har för mig att de finns där. Ska kolla för din skull. Berättar mer i morgon
De finns också på Netto eller någon liknande lågprisbutik (minns absolut inte exakt namnet just nu) på Sveavägen, ca i mitten av den.
Supergoda. Vill ha just nu! Fasiken - man får inte skriva sådana frestelsetrådar ...
på subway har dom åxå.. iaf hos mej där ja jobbar.. i uppsala