Det där med väntan....
Sitter kvar på jobbet....och orkar inte stänga av datorn
Sjukt...är inte så mycket här längre på FL och läser/skriver utan kikar in då och då.
Blir glad av att fler och fler skriver trådar och att vi svarar och hjälper varandra.
Själv är jag världstrött på att vänta, jag längtar efter barn så jag kan dö, verkligen så jag kan dö. Har gjort det i många år nu och jag vet snart inte till mig vad jag ska göra.
Står fortfarande i ÄD kö, två donatorer har hoppat av och jag är mer än någonsin fundersam om ÄD är det rätta. ADoption är inte på tal då jag varken är gift eller samboende (längre)
Att allt ska ta sådan tid, ska man adoptera ska man vara gift och ena parten minst 25 på de länder vi har tittat. Jag är äldre än mannen och han har inte lika bråttom som jag. Men jag längtar så. Sedan är det där med att inte veta hur man ska göra med ÄD och allt. Jag önskar att jag kunde tänka mer som ni men jag tänker etik och känslor och Gud cvet allt dagarna i ända.
Efter en elak blindtarmsinflammation och en obehaglig gynundersökning där en läkarkandidat står och gräver i mitt underliv för utesluta gynekologiska orsaker känner jag bara att FAAAN!!! SLuta gräv i mitt underliv!!!!
ÄR ni inte trötta på det?
På allvar, så många undersökningar, obehagliga och meningslösa möten med läkare som förstrött petar och harklar sig och menar på det att de knappt se några äggstockar!!!
Är så jävla trött på det.
MORRRRR