• Anonym (Desperat)

SMS-Lån trots bet. anmärkning?

Kan man få sms-lån på ca 3000:- trots bet anmärkning?
    Isf vart sms:ar man då?
    Hur lång tid tar det innan man får pengarna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-13 15:06:30:
    NI som fått mobillån, hur mycket har ni i års inkomst?
    Misstänker att det är den dom utgår ifrån om man är beviljad eller ej.

• Svar på tråden SMS-Lån trots bet. anmärkning?
  • Anonym

gå inte på de lånen, de lurar folk...

• Honeymother

Jag skulle ALDRIG ta ett sms-lån hur desperat jag än var. Hörde någonstans att vissa tar 1000% ränta.

• hella23

sambon tog ett sånt för ett tag sen och fick betala tillbaka nästan 4000 månaden efter

• Anonym

Man ska nog passa sig för sådana lån. Men om det verkligen krisar och att man är beredd på att betala tillbaka med en hög ränta så varför inte.

men tänk både en och två gånger innan du gör det.

• Anonym (Nej!)

Nej. Låt bli!!! Det är jättehög ränta på de lånen. Det är det knappast värt! Kan ni inte få uppskov med räkningar som ni inte har råd att betala (om det nu är det det handlar om)?

• Drömmar och förhoppningar

Du - finns det verkligen ingen annan som du kan låna pengar av istället? Det är VERKLIGEN ingen höjdare med de där lånen, de tar ut hur mycket som helst i avgift och ränta, i sista ändan när du väl har betalat tillbaka, så har du typ betalat det dubbla...

• Anonym

sms lån är värsta fällan, räntan är skyhög, dom har till å med haft upp om det på tv.

• Anonym

om man lånar 3000;- betalar man totalt tillbaka efter 30 dgr. 3375;-
    men jag tror ej att det går om man har anmärkning men du kan ju prova det tar 15 min till pengarna sitter på kontot.. tele:08-58858110

Svar på tråden SMS-Lån trots bet. anmärkning?