• vakttjejen

Goboken? är det värt pengarna?

Min dotter är 15 månader och älskar att läsa böcker. Ni som är med i GOboken tycker ni att böckerna är bra o´ch tycker ni att de är värda pengarna för de är ju rätt dyra?

Kanske är det smartare och billigare att gå till en affär och köpa en bok varje månad som man själv väjer? Hur gör ni?

• Svar på tråden Goboken? är det värt pengarna?
  • Dino78

Jag är med i en annan bokklubb men jag ska gå ur för det är billigare att handla på exemplelvis Bokus. Större utbud då med.

DIF i själ och hjärta
  • mexisis

jag tycker att go´bokens böcker är både bra och fina och helt klart värt pengarna

• mamyleine

Vi var med i go boken. Men jag tyckte själv att dom skickade konstiga böcker. Alltså skickade bilderböcker till 9 månaders. Dvs inte pekböcker utan riktigt långa sagor. Och lär dig räkna när han var 6mån. Så jag gick ur. kanske är bättre när dom blir runt 2 år.

~ Alla kan göra fel utom jag ~
  • Kristoffer04

Vi är med i goboken.. Och har funderat många ggr på att gå ur.
    Ibland är det jättebra böcker och ibland är det bara skit.
    Jag skulle faktiskt rekomendera dig att gå och köpa egna böcker.

• bussfru

håller med om att dom skickar konstiga böcker...
    sen ringer dom inte 1 gång utan 5 gånger fastän man talat om att man inte vill ha dåligt

• norgesessan

har varit med, tygböckerna tyckte jag var bra, inte dom andra...köper i affärer i stället, spec. på rea..

• Cyllan

Hej!

Jag har själv varit med i Go´boken med båda mina barn men bara ett litet tag för jag tröttnade ganska snabbt på böckerna som är gjorda i Amerika och översatta till svenska. Tror att du kan hitta lika bra ute i bokhandlen eller så skulle jag föreslå Barnens Bokklubb(de har även babyböcker) om du vill vara med i en bokklubb.
    Hälsningar Cyllan

• casualties

min dotter är bara 6 månader, men än så länge tycker jag inte gobokens bokpaket varit värt pengarna. tycker det är bättre att köpa böckerna på andra ställen (tex adlibris), där det är billigare och man själv kan välja vad som är passande.

• norgesessan

är inte dom flesta norska? det står ofta norsk titel på dom iallafall, et par har jag sätt det är amerikans/engelska...vi var med i 03.

• Pochahontas

Jag är med i Goboken... Dottern är bara tre månader, så vi har ju bara hunnit få första omgången... Jättefina grejor!

Sonen, som är åtta år, var också med från att han föddes, och så länge man kunde... Jag var jättenöjd med precis allting man fick. Jättebra anpassad till barnest ålder alltid och roliga, pedagogiska böcker och leksaker....

Jag rekommenderar verkligen Goboken!

Nu är hon här!!! ...våran lilla Elsa...
Svar på tråden Goboken? är det värt pengarna?