• BimBim o Knorrans Mamma

24 dagar kvar & tiden går sååå sakta! Nån som vill göra mig sällskap o få tiden att gå fortare?

Idag 11/3 är det 24 dagar kvar till BF (4/4) enl UL.
    Enl mig och SM/ÄL så är det 19 dagar kvar till BF (30/3).

Men sista månaderna har ju gått så sjukt sakta.
    För att inte tala om sista veckorna/dagarna!
    Minuterna/timmarna/dagarna går ju GRYMT sakta...
    Hur ska man få dagarna att gå?
    Nån mer än jag som har bf i början på april eller runt omkring som vill komma in o tjöta lite o tipsa om hur man får dagarna o gå fortare.
    Prata om hur man känner sig nu och inför förlossningen.
    Prata om tecken på att det är på G osv osv.

Vill ju att bebben ska komma ut NUUUUU!!!!

Välkommen in

(¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 37 ♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden 24 dagar kvar & tiden går sååå sakta! Nån som vill göra mig sällskap o få tiden att gå fortare?

Haha. Tom de 7 min som gått sen jag skrev detta inlägg har ju gått skitsakta... haha Shit!
    HUR SKA JAG STÅ UT
    Längtar ju ihjäl mig!

• Mozarts Nachtmusik

ja har ett tips..
    talbok !
    funkar lika bra på sängen medans man vilar som på promenaden om man har ork

just nu är väl min ork sissådär men ja räknar med att den vänder snart..
    har bf 12/4 ,
    känns både som om de är typ imorgon och samtidigt om 100 år...

• Multignutten

Jag har bf 10/4 och jag tycker också att tiden gå långsamt nu :D Jag håller på att längta ihjäl mig efter att få se vem som bor i min mage!

• rödfräs

my goooooooooooooood, vad tiden går långsamt...
    varje dag frågar min stackars sambo om jag ska föda... har så tråkigt att jag tom har duschat blommorna och ska snart dammtorka hela lägenheten, hoppas bebin kommer snart...

• Mozarts Nachtmusik

dagens plan är att strosa på Ikea
    äta gott o sen mysa.

imorgon ska ja fördriva tiden med att gå på info på f-kassan..
    se hur man ska göra med f-dagar o så

• Champagne

Har också BF 4/4. (Enligt min egen uträkning 31/3).

Har sån foglossning och är dessutom vrålförkyld och har fått rätt mycket sammandragningar så jag hoppas att bebisen snart kommer ut.

Orkar inte göra nånting, åker jag och handlar kan jag knappt gå sen pga smärtorna.

• Trossens mamma

har 20 dagar kvar idag och håller gärna sällskap

* Lova skall få ett litet syskon BF 31.3 vecka 38 *
    Mozarts Nachtmusik skrev 2007-03-11 11:40:25 följande:
    ja har ett tips.. talbok !funkar lika bra på sängen medans man vilar som på promenaden om man har ork just nu är väl min ork sissådär men ja räknar med att den vänder snart.. har bf 12/4 , känns både som om de är typ imorgon och samtidigt om 100 år...
    Okej. Vart hittar man billiga sådana? Finns det o ta hem från nätet med?
    Hehe. Promenader är väl inte jätteaktuellt. Kan knappt gå alls
    mm exakt. Fast mest känns det som 100 år *s*
    Multignutten skrev 2007-03-11 11:41:49 följande:
    Jag har bf 10/4 och jag tycker också att tiden gå långsamt nu :D Jag håller på att längta ihjäl mig efter att få se vem som bor i min mage!
    Mmm. Jag med. Och få veta hur den ser ut, om det är flicka eller pojke osv. gahhh! Blir tokig snart
    rödfräs skrev 2007-03-11 11:48:13 följande:
    my goooooooooooooood, vad tiden går långsamt...varje dag frågar min stackars sambo om jag ska föda... har så tråkigt att jag tom har duschat blommorna och ska snart dammtorka hela lägenheten, hoppas bebin kommer snart...
    Haha. Känner igen de där, Varje gång jag suckar eller "ajar" mig så frågar han. "kommer den nu?". hehe
    Funderat på o rensa ut massa skit o storstäda bara det att min rygg inte ens pallar en normalstor disk Sorterade alla kläder o fixade iordning vår tvättstugfa i 4 timmar oavbrutet förra helgen. kunde inte gå upp ur sängen på 2-3 dagar sen typ. Så jag får nog ta de lugnt med sånt. För DÅ gick tiden ännu mer sakta kan jag lova! hehe
    Oj. Då är det snart dags för dig då
    Mozarts Nachtmusik skrev 2007-03-11 11:49:57 följande:
    dagens plan är att strosa på Ikea äta gott o sen mysa.imorgon ska ja fördriva tiden med att gå på info på f-kassan..se hur man ska göra med f-dagar o så
    Ah. Ikea kan man ju gå på. Fast då blir man bara fattig iof. hmmm...
    Sunflower skrev 2007-03-11 11:50:32 följande:
    Har också BF 4/4. (Enligt min egen uträkning 31/3). Har sån foglossning och är dessutom vrålförkyld och har fått rätt mycket sammandragningar så jag hoppas att bebisen snart kommer ut.Orkar inte göra nånting, åker jag och handlar kan jag knappt gå sen pga smärtorna.
    Ah va skoj
    Mindre skoj med förkyldning osv dock...
    Känner igen de där. Men jag lider mest av min fibromyalgi samt nåt ischiasliknande i ena benset/rumpan/höften. *morr*
    Hoppas tiden går fortare så vi får ut bebisarna snart så vi slipper ha ont mer.
  • Mozarts Nachtmusik

får inte lada ner vettu

men de finns o låna på bibliotek

Svar på tråden 24 dagar kvar & tiden går sååå sakta! Nån som vill göra mig sällskap o få tiden att gå fortare?