• Anonym

Hjälp min kille har ont i pungen!!!

Usch så orolig, vi är mitt i babyfabriken och nu har min kille fått ont i pungen. Han säger att det ömmar lite då och då.

Blir ju jätteorolig för att det är nåt allvarligt. Någon som känner igen detta hos sin man eller någon man som haft det? Vad har det berott på? Och vilken hjälp har ni fått?

Rädd att han ska bli steril eller det är något fel och att han är sjuk=(

Usch nu måste jag pussa på honom.

*kram*

• Svar på tråden Hjälp min kille har ont i pungen!!!
  • Petronella28

Har ni varit igång mycket så är det ju inte så kostigt att han blir öm! Är ni oroliga så gå till doktorn! Men det är säkert inget! Lycka till.

• Anonym

Okej ja alltså vi har ju kört varannan dag i fabriken, har du varit med om att någon haft ont i pungen? Och det inte varit något?

• Anonym

Sambon kan få ont i pungen lite då och då och det är inget farligt har han fått höra.

• blunder5

Är ni oroliga så få det kollat.Har han ont bredvid?Kan vara ljumsbrock.När min sambo hade ljumsbrock hade han ont i nedre delen va magen,i pungen o så hängde den lite konstigt.

• Anonym

Min man hade en prostata-inflamation. Kan även vara bitestikel-inflamation.
    Han ska kanske kolla upp det för då behövs antibiotika.
    Det borde inte vara någon fara eller hinder för bebis verkstaden.
    (Om han biter ihop.. hihi)
    Lycka till!

• Anonym

Jag har en kille som har det mellan varven och det ska inte vara något fel sägs det. han har varit och kollat allt.
    Nu beror det oftast på oro el överansträngning.
    Ha det bra.

• Anonym (allvarligt)

Det ska alltid kontrolleras!!!
    En vän till mig gick med öm pung i ett år. Nu ligger han med akut lymfatisk luekemi! Han hade en cancersvulst i pungen. Det har i sin tur gått över i lymferna och ut i blodet... Inget att leka med, ska alltid kontrolleras i tid. Om han hade gått direkt så hade han "bara" haft det i pungen. Nu är det inte säkert att han överlever!!

Kolla det, bättre att kolla en gång för mycket.. Det behöver inte vara något men varför chansa?

• cloudberry79

Det bör ju definitivt kollas upp.. Kan vara tex bitestikelinflammation (har ni testat er för tex klamydia på senaste?) Gå till doktorn för säkerhets skull!

Ängeln Adrians mamma
Svar på tråden Hjälp min kille har ont i pungen!!!