jeans för kortväxta och mulliga personer
jag här knapt 160 lång och drag 52 i byxor finns det någon stans där benen inte är jätte långa fast stora ?
jag här knapt 160 lång och drag 52 i byxor finns det någon stans där benen inte är jätte långa fast stora ?
herregud jag e 152 och vil helst inte säga vilken storlek eller ok då , 44/46 eller hur man nu visar det förr var jag 42/44 ååh herregud jag mår så dåligt över dte men men , det är jobbigt att inte hitta lika snyga jeans för oss som är Korta men framförallt mulliga , det finns BARA snygga jeans för dom som är trådsmala det stöööör mig , snälla kan någon tänka på oss???
Hmm...har några par från Lindex som är kortare i benen än. Minns inte vad de hette mer än att det stod "short" någonstans på ettiketten. Iof har jag strl 44/46 o är 170cm. Men det kan vara ett tips att kolla där. Hittade mina som jag tycker är lagom moderna och snygga bland "tantjeansen" så de snygga jeansen kan gömma sig väl!
Lindex har jeans i 20-serien dom e kortare i benen, ja har köpt där.
Jag kan berätta att jag som drar 36/38 inte heller kan hitta byxor i rätt längd. Måste fålla upp allt.
Jag har från Kapp Ahl,20serien.Är 161
jeans har jag nästan aldrig hittat som var lagom långa, jag får alltid vika eller sy upp! Hittade ett par i höstas som hade rätt längd på ullared, är 160 cm lång och har strl 40 ungefär!
Viist är det knäppt..jag är 174 och jag kan säga att ju större storlekar ju längre byxor När jag var som tjockast så fick man vika upp byxorna flera varv...
Vadå blir man tjock på längden oxå
Håller ni inte med
Jag är 164 och har 42/44 i byxor har inte hittat något på över ettår minst varje jeans söknings runda slutar med tårar och killen som tröstar mig.
Så får man inte glöma bantnings försöket man gör i 1-2 veckor sedan lägger på minnst 3 plus:(