Dottern har en växasäng. I sängen har hon en madrass från Jysk som kostar 1200:-
Madrassen är 110 lång så antingen behöver hon en ny madrass el en helt ny säng (junior). Vad tycker ni? Borde jag satsa på en madrass el en juniorsäng?
Madrassen är 110 lång så antingen behöver hon en ny madrass el en helt ny säng (junior). Vad tycker ni? Borde jag satsa på en madrass el en juniorsäng?
SÄNG!!!
Vi köpte en vuxen madrass till dotterns växa säng,sen har vi kapat den i lagom längd sen är det bara att fylla på med resterande bitar vartefter man drar ut sängen.
Helt klart en säng! Annars måste du ju snart köpa ny säng ändå; en växasäng blir ju fort för liten.. Vi köpte sängar till våra killar när de var två år och det var det bästa vi gjort. Det är fullstora, så de kan ha dem läääänge
Ja va faan ska man ha växasäng till egentligen. Lika bra o gå från spjälsäng till junior. Vilken jäkla miss men nu får jag ta smällen
Vi har 3 barn och en av varje storlek eftersom de växer ur dem samtidigt så liten växer ur spjälsängen samtidigt som mellan växer ur utdragssängen och store växte ur juniorsängen. Så nu finns ist en våningssäng och en juniorsäng i barn rummet (ja, de delar)