När bör man sänka botten i spjälsängen?
Ja, det undrar jag...börjar fundera om det är dags nu...Josefine är snart 5 månader och snurrar runt i sängen, men kan inte sätta sig upp än...
När sänkte ni botten i sängen till era barn?
Ja, det undrar jag...börjar fundera om det är dags nu...Josefine är snart 5 månader och snurrar runt i sängen, men kan inte sätta sig upp än...
När sänkte ni botten i sängen till era barn?
Kommer inte riktigt ihåg, men det låter ju som om det kan vara läge att åtminstone sänka ett läge neråt (jag vet ju i och för sig inte hur många lägen du har på eran säng Vi hade två). Det är väl bättre att vara på den säkra sidan. Sänk ner henne du!
Lycka till med lilla krabaten.
Vi sänkte Amandas sängbotten till mittennivån för en vecka sedan (då var hon fyra månader och tre veckor). Hon har också börjat snurra och fara runt i sängen. Hon kan inte sätta sig upp själv än men det känns som om man vill förekomma dom. Vore ju snopet om dom plötsligt sitter där och stirrar på en när man vaknar nån natt.
Bäst jag sänker ner den ett hack...vet inte om det finns två eller tre hack på sängen...hoppas det finns tre...
Ska göra det i morgon...tack för era svar...
Tack för lyckönskningen med.
Före det att hon kunde ställa sig upp ;) Hon rullade runt kring 2 månader och satt ett par månader senare...
Sänkte när hon var 6 månader men hon ställde sig i sängen ca 3 månader senare.
När man sänker kommer barnet så långt ner :( Vänta du en månad till!
när du märker tendensen att hon vill börja ställa sig upp. tycker ju jag är en bra ide så gjorde vi när våra barn började att vilja resa sig upp
Sänkte för ca 1 månad sen. Min son är 8 månader, satt när han var 5 och började resa sej vid 7. Så då sänkte vi, även om han inte försökte resa sej i sängen så var det säkrast så
Då kan jag nog vänta lite till...
Min lilla tjej är 9 månader och vi har inte sänkt ännu!
vårnan tjej försöker sätta sig men går inte ännu,,men skall sänka efter helgen när vi flyttar,,,,
När barnet börjar visa intresse att resa sig!