-
-
Svar på tråden var köper man linfröolja?
-
Ica eller hälsokosten finns linfröoljan, eftersom jag inte vet vilka fröer och pulver du menar så kan jag inte ge dig mer info än så. Men fråga i hälsokosten, det brukar vara högtryck efter de sakerna hon rekommenderar.
-
Ica har linfröolja!
-
Vet att de brukar rekomendera att man lägger nån tesked (matsked?) krossade linfrön i ett glas vatten över natten och dricker det på morgonen.. Bra för magen!
-
man får enligt Anna Skipper inte köpa den oljan som vanliga livsmedelsbutiker har.
Du måste köpa den på hälsokosten om den ska ha några hälsoeffekter.
På ICA tex står den i en genomskinlig flaska, vilket sägs förstöra oljan, plus att den är tillverkad på ett mer onyttigt sätt.
Så på hälsokosten ska de köpas, och den är naturligtvis jättedyr. De vill hemskt gärna tjäna pengar på vår hjärtinfarktsrädsla. -
Hej!
Har köpt min på hälsokosten och den kostade 74kr och räcker 1 mån. Jag tycker inte att det är dyrt med tanke på vad du får för priset.
Mataffärer har inte kallpressad linfrölja, utan en varmpressad variant som smakar godare, (sägs det), men som innehåller mer skit och mindre bra.
-
Helle: Titta på www.tv3.se så ser du reklam från ställe där du kan köpa pulver och så vidare. (kommer inte på namnet, något med Holistics...)
Annars finns det mycket frön, nötter, linser, bönor osv i de vanliga mataffärerna. www.risenta.se