• shiela

ont på ena sidan? någon som vet?

Jag undrar om någon haft ont på ena sida av magen i början av graviditet. Är i V.6 och har haft molvärk till och från och idag fick jag plötsligt ont på vänster sida när jag gör vissa rörelser. inte superont utan mer en stickande känsla. hoppas verkligen inte det är ett dåligt teckena1

• Svar på tråden ont på ena sidan? någon som vet?
  • April Mamma

Jag kommer i håg att jag också hade ont så som du beskriver det..det växer ju så det knakar där inne så det är normalt att känna av det.

Grattis föresten!!

• Johje

Shiela, så har jag också haft ända sen innan bim och ff då och då i vecka 8!

Grattis :)

• maalisen73

har haft så och då har det varit ligamenten, det växer ju så det knakar..

• Ridi

Hej!
    Shiela: är precis i samma situation som du. Ska göra vul på onsdag. Är i vecka 6 och har haft mensliknande värk till och från hela tiden. Och så idag en stickande smärta i nedre delen av magen men på höger sida. Inte en konstant smärta men den kommer då och då och gör ganska ont.

När ska du göra vul?

• shiela

Först! Tack alla ni för att ni tar er tid att svara! Det hjälper i alla fall mig något otroligt! Är så nojjig hela tiden då jag haft missfall tidigare. Jo.. Ridi, jag har tyvärr 2 veckor kvar innan VUL, håller på att bli galen av väntan! kram

Svar på tråden ont på ena sidan? någon som vet?