• Elsans

Finns det inga vita gardinstångar? (stänger heter det kanske?)

Jag trodde att det bara var att klampa in på ikea och köpa en vit enkel gardinstång men det var det verkligen inte. Det fanns bara svarta eller silver och det vill jag då inte ha till mitt mörkbruna sovrum. Inte finns det på hemtex eller åhléns heller. Är det så fult med vita gardinstångar men att jag som är gardin-oskuld inte fattar det eller är det jag som är blind?

• Svar på tråden Finns det inga vita gardinstångar? (stänger heter det kanske?)
  • getingmidja

Kollade på Hemtex sida, det stod att de hade antikvita gardinstänger.

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • CeciliaBa

Det är nog så att vitt inte anses så modernt nu men jag köpte en liten caféstång till ett draperi nyss så det borde väl tillverkas i alla fall! Har du kollat Coop, Hemtex, Jysk etc?

Kill them with kindness...
  • Stjärnstopp

De finns iallafall på Hemtax i vår stad, jag har köpt där till dotterns rum...
  • Stjärnstopp

Jag har köpt till dotterns rum på Hemtax iaf...

• Elsans

getingmidja: jag som var in där och kollade men såg inga. Det är med andra ord jag som är blind.

ceciliaBa: förlåt att jag är trög men vad är en caféstång? coop och jysk har jag inte tittat på, ska kolla det. Tack!

• Elsans
    Stjärnstopp skrev 2007-03-12 20:46:13 följande:
    Jag har köpt till dotterns rum på Hemtax iaf...
    får nog ta en närmare titt där..
  • CeciliaBa

Äsch...det är bara små smala kortare stänger som var vanligt förr! Men de funkar ganska bra till draperier till typ garderober.

Kill them with kindness...
  • Tiingeling

Hittade heller inga vita så jag köpte de svarta på ikea å lämnade iväg dem på lackning, himmla nöjd!!!
    K rauta har men de är antikvita å med massa krussiduller på....

• AmandaPitkänen

jag var på ikea i går och då tyckte jag att jag såg att de hade fått in vita gardinstänger Jag är inte helt hundra för jag var inte själv ute efter det, men när jag sprang förbi just den avdelningen tyckte jag att de fanns där som de precis tagit fram...

• Mamsis

Ikea har en, men den är väldigt kort... Jag köpte rundstav och målade själv. Billigt och så fick jag en grön som dottern önskade...

Svar på tråden Finns det inga vita gardinstångar? (stänger heter det kanske?)