-
-
Svar på tråden får man byta utan kvitto på lindex??
-
Är lappen kvar på plagget så brukar man få byta utan kvitto, men inte få pengarna tillbaka
-
Ja det kan man få göra. Har själv gjort det flera gånger. Även använda kläder som har gått sönder.
-
Tror inte det . Men beror väl på. Om lapparna sitter kvar så kan du ju bara ha en ursäkt.
Om lapparna sitter kvar så brukar dem ha lite överseende....du kan ju prova. Dem ser ju att det e deras plagg -
man kan få ett tillgodokvitto om grejerna är i bra skick, dvs oanvända.
-
Sitter lapparna kvar på plaggen så brukar man få byta. Men man får inga pengar tillbaka utan kvittot.
-
Jag har fått byta utan kvitto, men hon var lite motvillig först. Förska kan du ju alltid göra.
-
lapparna sitter kvar. fick dubbel uppsättning nu när han fyllde.
-
Men då är det lugntonly Gizmo skrev 2007-03-12 21:17:47 följande:lapparna sitter kvar. fick dubbel uppsättning nu när han fyllde.
Lr brukar va iaf, det är bara vara ärlig o säga att ni fick dubbelt av det då han fyllde år.
Det gjorde jag och det var inga problem att få köpa nåt annat där i stället -
ok hoppas ni har rätt
tack för svaren
-
Det är olika från butik till butik, i vissa butiker får man byta till exakt samma vara i annan storlek, i vissa butiker får man byta till vad man vill och i vissa butiker får man inte byta alls.
Trots att alla butiker är lindexbutiker alltså. Bara att kolla med din affär =) -
Jobbar själv på Lindex... du kan inte få några pengar tillbaka men det är inga problem att byta till något annat eller att få ett presentkort istället!
-
jag fick byta till annan vara, super bra