• Anonym (?)

Ica Bankort plus

Jag har sökt ett ica bankort plus med kredit konto tror jag att det var. Problemet är att jag har haft betalningsanmärkning förut, men som är borta, har ej skulder någonstans. Är det problem att få det här kortet då, känns kanske som om jag har gjort en tabbe. Har fast jobb osv..

• Svar på tråden Ica Bankort plus
  • Ingefaera

Tror inte att det ska vara ngt problem att få kortet. Har en bekant som ansökte om kortet, hon ansökte inte ens om att få kredit, och det var inga problem. Hoppas att det funkar för dig!

• Anonym (?)

Fattar inte vad som menas med kredit heller egentligen, är det att handla på krita eller vad? Funkar det på ica bara?

• Anonym (har haft)

Jag hade ett sådant jag tror att det är samma .. man har ett direkt konto som du kan sätta in pengar på där finns 10000 på kredit och sen ett fakura konto om du betalar med i någon annan affär..

• Anonym (?)

Är kortet bra?

• Anonym

nej det är ett jättedåligt kort med en massa dolda avgifter. Det sa min kompis.

• Tessideluxe

Om din anmärkning är borta kommer det inte vara något problem att få kortet. Är pricken borta så är den.
    Att det är kredit menas att du kan handla på krita hos ICA och möjligen också hos deras samarbetspartners om de har några.

Jag kan inte uttala mig om kortet är bra eller inte, men det borde du väl ha tagit ställning till innan du ansökte om det, eller?

• Anonym (?)

Tess ...

Jo jag har grunnat på kortet ett tag, och tycker att det verkar bra, men det säger alla om dom kort dom har..*S*

Vi får hoppas det, och får vänta på besked, det lär väl dröja antar jag?

Svar på tråden Ica Bankort plus