Hur ändrar amn från F. till C. på en braun örontermometer?
JAg råkade ändra till fahrenheit, men jag vet inte vad jag gjorde...Hur ändrar man tillbaka? Har inte bruksanvisningen.
Vad tillsvarar 38.5, 39, 39.5 och 40?
JAg råkade ändra till fahrenheit, men jag vet inte vad jag gjorde...Hur ändrar man tillbaka? Har inte bruksanvisningen.
Vad tillsvarar 38.5, 39, 39.5 och 40?
man ska hålla startknappen intryckt i ca 3 sec. till C set visas.
Hoppas du förstår!
det kommer bara upp clr eller nåt sånt, inget händer
Vad har du för modell? Vi har en som heter Type 6022
6013 har vi
okej då vet jag inte hur man gör!
Vår dotter lyckades ändra om vår för ett par veckor se´n. Jag kunde inte ändra tillbaks så till slut blev jag arg och tog ur batteriet och satte tillbaks det direkt.
Då blev den omställd till C igen!
Lycka till!
jag behöver byta batteri också....Min mamma köpte et paket med massa sånna for länge sen, som skulle vara till en leksak, men dom var for stora, så dom har bara legat och samlat damm typ..dom varar bara en sjukdomsperiod..SKal köpa riktiga batterier nu..
skal testa iallafall!
nej, fortfarande F
Synd, då vet jag inte.
Du kan ju ta med den till affärn du köpt den i och fråga, de kanske vet.
hehe, det är apoteket jag köpte den på, dom vet nog inget...men jag tar med den när jag ska köpa batterier, eller så får jag lära mig fahrenheit....102.8 är feber har jag lärt mig, 100 är lugnt..
Nu är det fixat, sambon tog med den till apoteket, dom visste inget, men han fifflade med den när dom hämtade batterier, och klurade ut det...Fast jag själv tryckte på alla knappar och alla kombinationer...
Man skulle trycka in startknappen till nåt kom upp, sen samtidigt eller nåt sånt, trycka in den knappen man mäter feberen med....