• Skumpis

Hur många högskolepoäng har du?

Frågan är hur många poäng du HAR. Inte hur många poäng du tänker ta eller hur många program ditt program är på

Men sen får ni gärna utveckla era svar och skriva vilka utbildningar ni gått. Behöver lite inspiriation

Var så goda och lägg er röst

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-13 13:46:48:
    Ja, och man behöver ingen utbildning för att förstå att jag menar poäng istället för program i ena meningen
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många högskolepoäng har du?
  • AstraTrillian

Är inte helt säker men minst 160 p (en fil mag) och dessutom några sommarkurser, en termin på "fel" utbildning och lite poäng från doktorandkurser. Hmm kanske runt 190 p eller nåt.

• PitraPi

Jag har en ca 185 poäng och en ekonomimagisterexamen i företagsekonomi med inriktning redovisning. Jobbar idag som revisor.

• annca

Har i dagsläget 218p.

~*~ man önskar att man kunde vara bara tyst & cool (W.Crafoord)~*~
  • Megalomania

inte ett enda, planerar inte att ta nåt heller.

• Elli47

Noll högskolepoäng och har inga planer på att ta några heller, jag har ett bra jobb och klarar mig finemang!

• Meli o Neo

Jag har läst (räknar) ca 120 poäng. Har 50 poäng kvar (ojämt eftersom jag gick på föräldraledighet mitt i en kurs).

• Moa38

har 210 p och har tagit ut en magister i molekylärbiologi och skall även ta ut en i biomedicin men krävs en fördjupning till (efter mammaledigheten skall det fixas)

• Skumpis

Själv har jag 100 poäng gjorda av socionomprogrammets 140 p. Det blir nog lite fler sen för jag vet inte vad jag vill göra än

Svar på tråden Hur många högskolepoäng har du?