• 0028

creme bonjour cuisine me vitlök och örter....

tips på vad jag kan göra me den??

• Svar på tråden creme bonjour cuisine me vitlök och örter....
  • Kristall V

lägg en rejäl klick på lövbiff och rulla ihop till rullad och stek....jättegott!! potatisgratäng eller pommes till

Blanda med creme fraiche (lika delar) och lägg mellan två kasslerskivor, svep in allt i smördeg och kör i ugnen tills det blivit gyllenbrunt.....också jättegott :) Man kan ha mer av "göran" vid sidan om som kall sås, ät med en god grönsallad

• Disela

supergott är att rulla in en klick i lövbiff och sätta ihop med en tandpetare eller inda ihop med bomullssnöre och sedan steka i stekpannan. Det som rinner ut vispar jag ihop med vatten och reder+kryddar till en god sås till. serverar med ris eller potatis/pressad potatis. Det är verkligen jättegott och man kan göra med alla olika sorters ostar. (typ creme bonjour)

Väntar på Krypet
  • Tös

Den är god!

Jag vet jag har stekt köttfärs o haft den i. Liten variant på köttfärssås.

• 1malle

Klicka i halva paketet i en kastrull o häll på  1 dl grädde och en burk creme fraiche. Bryn bacon knaperstekt o ha i, till det har du tagliatelle o sallad på ruccola o körsbärstomater o rödlök....
    Super gott o lite inspirerat av italien....

Ola är en liten prins, han är det finaste som finns
  • jejja77

Färskpasta med fyllning typ svamp eller ost.
    Färska champinjoner
    purjolök
    ev. bacon
    1 burk creme bonjour

Skär svampen, purjon och baconet i bitar. Fräs tills det fått fin färg.
    Koka upp vatten och koka pastan enligt anvisningen.
    Häll i en burk creme bonjour i det stekta.
    Blanda i pastan eller servera vid sidan av.

Detta är en av mina favoriter!! Supergott och det tar bara ett par minuter att tillreda.

NJUT!

• BabyBus

Jag steker 3 paket bacon så det blir knaprigt, har i 5 färska tomater som jag delat i ganska stora bitar och sen i med 2 burkar creme bonjour cuisine me vitlök och örter. Det får stå och småputtra lite medan pastaskruvarna blir klara. *SUPERGOTT*

• Izora

Eller stek lite fläskfile´, ha sedan i creme bonjouren, creme fraiche, färska champinjoner och ha lite kryddpeppar till samt pressa några vitlöksklyftor (typ 2st) och ha i.

Ät sen med pasta.
    Tips: fullkornstagliatelle.

• Izora

Tips på creme bonjouren (Cuisine) med tomat och medelhavsörter:

Stek strimlad kyckling. Ha i en c.bonjour + en creme fraiche. När det har fått stå några minuter, häll i en burk med kindey bönor, och låt de bli lite mjuka. Sen klart och servera tillsammans med pasta.

• 0028

tack så jätte mycket för alla tips

• Hellen68

Blanda ut med vatten och en halv buljongtärning.
    Häll över pastan, stek bacon eller kassler. Supergott!

Svar på tråden creme bonjour cuisine me vitlök och örter....