• grynet80

har ni handlat bebisgrejer?

Jaag undrar om det är någon mer än jag som har börjat handla lite bebisgrejer?
    Jag kan liksom inte låta bli.
    Gömmer det i en låda o visar det inte för sambon...
    Jag kommer antagligen o sitta bitter om 10 år ångra mig och titta på grejerna.
    Som tur är har min syster precis fått barn o jag kan skylla på att jag handlar till henne..

• Svar på tråden har ni handlat bebisgrejer?
  • Fiaflopp

Skulle aldrig falla mig in...

• Karrow

Tyvärr har jag det oxå, om jag inte kan få barn kan man ju skänka bort grejerna..

• grynet80

Tänker som du Karrow. Jag har ju inte hadlat mängder men en fin billig tröja..
    Ska till Ullared snart och ska försöka att inte handla nåt. Men det kanske blir nåt till syrran

• Karrow

Egentligen har jag handlat ganska många grejor, det ena har jag lagt i ett paket som jag ska ge till mannen om vi får ett + så totalt är det väl 4 bodys, två par strumpor och ett par byxor. Jag är galen , jag vet..

• Emmiez

Jag har bara köpt en filt och en mössa, bara för att det va så sött och det va billigt

• Ana

Jag har även köpt två mammaplagg...
    Är jag galen eller???

• Emmiez

Ana:
    Jag köpte ett par hängslebyxor, lite jobbigt att det var mamma byxor, så jag inte kan använda dom bra annars, men min syster blev iallafall glad att jag hade dom när hon va gravid

• Ana

Skönt att höra. Jag köpte ett par byxor igår och min tanke var att jag måste börja tänka positivt. Jag måste tänka att det inte är frågan om OM jag blir gravid utan NÄR.

Har kämpat et år och kan verkligen deppa ihop vissa dagar. Fick höra att dessa tankar i sig kan påverka negativt. Jag kännde mig faktiskt stark när jag köpte byxorna.
    Jag har hopp om framtiden (idag).

• Mamsis

Vill bara önska er alla lycka till!! Håller alla tummar och tår för att ni plussar snart!

Svar på tråden har ni handlat bebisgrejer?