• Anonym (Häng me)

Skriv om era riktiga sex-händelser, som ni har varit med om!

Här kan ni skriva era egna berättelser, som ni har varit med om..

Kan vara allt från en mysig flört till vilda sex... eller bara det som du vill skriva om.. Men kom ihåg att det ska vara något som hänt på riktigt..!

Lycka till!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-14 09:59:50:
    Vill tillägga att "Anonym (byggaren)" är en jäkel på att skriva, så vi får hoppas på att han skriver en hel del här som vi kan läsa... Kunde bara inte sluta läsa hans rader då han hade skrivit..!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-14 10:03:05:
    Här delar vi med oss av upphetsande och erotiska minnen vi varit med om när vi varit själva.....
    Allt ifrån att ha smygtittat på grannen när han/hon kätt av sig el liknande. blivit så sugen i solariet och tillfredställt sig själv. Suttit på ett fik i kjol utan trosor och känt att en kille/tjej kollat och blivit småsugen av det. Blivit så sugen på jobbet att du var tvungen att gå på toa och tillfredställa dig själv.
    Ja allt som handlar om erotiska och upphetsande minnen som inträffat när du varit själv.
  • Svar på tråden Skriv om era riktiga sex-händelser, som ni har varit med om!
  • Anonym (Häng me)

PUFFAR.. kom igen nu!!!

• Anonym (puffen)

Det var sent en kväll, kl var ca 23, jag hade parkerat bilen en bit från huset för det inte fanns någon ledig plats. När jag va på väg till huset genade jag över grannens baksida och såg att det lyste i vardagsrummet, jag tittade till och fick se tjejen sitta gränsle över killen i soffan jag fortsatte mot mitt hus men kunde inte sluta tänka på det jag sätt. Bestämde mig för att gå tillbaka och smyga lite närmare. Nu såg jag hur hon satt och red för fullt medans han smekte hennes bröst. Kunde inte låtabli att ta fram den och dra en snabbis ..... smög mig sen tillbaka till mitt hus. har genat ett par gånger till men inte sett något mer :(

• Anonym

Det häftigaste jag varit med om var när en föredetta KK band fast mig framåtlutad över köksbordet med särade bundna ben och ögonbindel. Han lekte med mig lääääänge och sen hör jag hur det smäller i dörren, det var hans rumskompis som kom hem. Var urkär i den killen (B) så jag blev bara ännu mer upphetsad.

B traskade in i köket där jag satt fast i bordet och han var inte sen med att fråga om han fick vara med...

Vet inte hur länge det höll på men det var helt underbart med två killars odelade uppmärksamhet. De smekte mig över hela kroppen, de gav mig smisk och knullade mig på alla möjliga sätt.
    När jag fick komma loss så var bara B där och vi hade en helt underbar natt tillsammans då vi bara låg och myste. Efter det var vi tillsammans i ett år...

• Anonym (Häng me)

Wooow, vilka berättelser...

• Anonym

Veckopendlade en lång period till jobbet med bil och upptäckte efter ett tag att jag inte var ensam om det. Det var en man där som också åkte fram och tillbaka...

Så vi började samåka helt enkelt.
    Första gången så stannade vi på vägen och tog lite fika på en rastplats vid en sjö och där när vi står och tittar ut över vattnet och pratar jobb, familjeförhållanden etc så vänder han försiktigt upp mitt ansikte och kysser mig. Sen berättade han för mig hur vackern han tyckte att jag var. Den gången slutade det där.

Några veckor senare lade han handen på mitt lår medan jag körde och jag tog hans hand. Vi tittade på varandra och en ilning drog genom kroppen på mig, stannade bilen på första bästa undanskymda ställe och vi började hångla vilt. Sen blev det bråttom hem för båda hade tider att passa så det var bara att försöka lägga band på åtrån...

När vi var tillbaka på jobbet igen försökte vi sno åt oss korta stunder av närhet och ömhet, det gick inte så bra så spänningen mellan oss bara ökade. Första gången vi hade sex var trångt och bökigt men heeeelt underbart i passagerarsätet på hans bil. Han smekte mig, slickade mig, stoppade upp fingrarna i min vid det laget mycket våta och svullna fitta. Han gjorde mej alldeles tokig och jag fick inte röra honom alls vilket var oerhört frustrerande men bara ökade på kåtheten. När vi inte stod ut längre så red jag honom tills han sprutade långt inne i mig. Efteråt satt jag kvar i knät på honom i säkert en halvtimme och bara myste. Jag hade rejäla blåmärken på ena skenbenet att försöka dölja i värmen men det var det värt.

Sen snodde vi åt oss tid ensamma i källarförrådet, i köket, på kontoret etc, underbara stunder... Vi hade även en underbar helg på hotell

• Anonym (Häng me)
    Anonym skrev 2007-03-14 15:30:37 följande:
    Veckopendlade en lång period till jobbet med bil och upptäckte efter ett tag att jag inte var ensam om det. Det var en man där som också åkte fram och tillbaka...Så vi började samåka helt enkelt.Första gången så stannade vi på vägen och tog lite fika på en rastplats vid en sjö och där när vi står och tittar ut över vattnet och pratar jobb, familjeförhållanden etc så vänder han försiktigt upp mitt ansikte och kysser mig. Sen berättade han för mig hur vackern han tyckte att jag var. Den gången slutade det där.Några veckor senare lade han handen på mitt lår medan jag körde och jag tog hans hand. Vi tittade på varandra och en ilning drog genom kroppen på mig, stannade bilen på första bästa undanskymda ställe och vi började hångla vilt. Sen blev det bråttom hem för båda hade tider att passa så det var bara att försöka lägga band på åtrån...När vi var tillbaka på jobbet igen försökte vi sno åt oss korta stunder av närhet och ömhet, det gick inte så bra så spänningen mellan oss bara ökade. Första gången vi hade sex var trångt och bökigt men heeeelt underbart i passagerarsätet på hans bil. Han smekte mig, slickade mig, stoppade upp fingrarna i min vid det laget mycket våta och svullna fitta. Han gjorde mej alldeles tokig och jag fick inte röra honom alls vilket var oerhört frustrerande men bara ökade på kåtheten. När vi inte stod ut längre så red jag honom tills han sprutade långt inne i mig. Efteråt satt jag kvar i knät på honom i säkert en halvtimme och bara myste. Jag hade rejäla blåmärken på ena skenbenet att försöka dölja i värmen men det var det värt. Sen snodde vi åt oss tid ensamma i källarförrådet, i köket, på kontoret etc, underbara stunder... Vi hade även en underbar helg på hotell
    Oj.. vilka dagar.. lät himla spännande.. äventyr kan man säga..
  • Anonym (jag)

Det häftiga jag varit med om är när jag och mitt kk,förra kk,ofta tog en runda med bilen på sommar kvällarna.
    Vi hade fantastiskt bra sex i bilen,ja,vem som hellst kunde se och ja,flera såg.
    En gång blev vi påkomna av poliser,men de vände sig om snabbt och åkte vidare...

I tvättstugan har jag haft sex med min förra kk och i skogen,väldigt härligt och spännande.

När jag skulle förföra en kille jag såg i baren,var planerat från min sida,så hade jag tagit på mig kortkort och utan trosor...jag var skit snygg.Jag gick fram till han,satte mig och bjöd på en öl.Han såg ganska snabbt att jag var utan trosor för jag särade på mina ben.
    Vi hade härligt sex i toaletten efter en liten stund...

• Anonym (lilla söta)

Min kille pluggade i London ett halvår och var hemma hos mig i Sverige över helgen. Vi hade nyligen träffats strax innan han flyttade till London så allt var nytt och spännande. Direkt när han kom den här kvällen gick vi ut och åt. Vi var askåta på varandra. Satt och fingrade under bordet under hela restaurangbesöket. Jag hade min fot mot hans kuk och gned, han var hård som ett järnspett hela kvällen. Vi gick sedan hem hånglandes från restaurangen. Väl hemma skulle jag först in i tvättstugan och hämta lite tvätt innan vi gick upp till mig. I tvättstugan fanns det ett stort fönster som vette ut mot gården. Eftersom det var tänt i tvättstugan men mörkt ute var insynen god. Vi stod där i tvättstugan. Det räckte med ett ögonkast av åtrå. Min kille tog tag i mig, lyfte snabbt upp mig på diskbänken och slet av mig byxorna. Trosorna gick sönder. Jag var som i en dimma. Trots att han är stor var han inne i min våra fitta på en sekund. Han knullade mig hårt och länge. Stönade högt. Hans kuk var verkligen stenhård. Guuuuud vad det var underbart. Efter ett tag lyfte han ner mig så att jag satt runt hans midja. Fortfarande med kuken i mig. Han gick bort och satte sig på en pall, med mig över sig. Där red jag honom, eller så var det snarare han som juckade mig mot sig. Han var helt ursinnig. Så också jag. Tror det gick samtidigt för oss när han sprutade långt upp i min ömma fitta. Den totala insynen var som pricken över i:et.

Gud vad vi skrattade när vi såg den där gamla pallen efteråt!! 1,5 år har nu gått. Vi har flyttat ihop i en större lägenhet. Har ring på fingret och älskar att knulla varandra mer än någonsin.

• Anonym (hehe...)

va ett gäng på 7 personer och en kväll hade en av vännerna med sig en annan kompis-skitsnygg = )

vi grillade drack å hade hur kul som helst,sen bestämde vi oss alla för att bada i en sjö som låg i närheten...jag å denna kille började hångla och han lyfte upp mej och så hade vi sex där i vattnet bland våra vänner som ej fattade vad vi höll på me hehehe....

senare samma kväll hade vi sex igen överst i en våningsäng = )

• Anonym (julia)

jag tog en drink med en kille som jobbar nara mig. efter tva flaskor vin borjade vi kyssas i baren. han fragade om vi kunde ga till hans kontor som var mitt over gatan. vi gick in och hade sex pa motes rumsbordet. jag var 'kontors kladd', dvs kjol, stay ups och blus. han lyfte bara upp kjolen och tog trosorna at sidan och trangde in. det var sa skont. nasta gang gick vi tillbaka till kontoret men denna gangen akte alla klader av och han tog mig bakifran nar jag lag over bordet (annat motesrum) det var fruktansvart skont och jag tanker fortfarande pa det. dessvarre dumpade jag honom..min stolthet var viktigare...men men...

• Anonym (asskönt)

Jag var på en fest dit en killkompis bjudit in mig. Vi drack, spelade spel, snackade och skrattade. Sen bestämde sig de flesta för att gå ut, men jag hade ingen lust och sa att jag nog skulle åka hem. Min killkompis och en annan väldigt snygg kompis till honom (som jag tidigare haft sex en gång med) + han som höll i festen sa att dom gärna kunde tänka sig att stanna hemma. Vi satt och pratade en stund och sen bestämde sig han som höll i festen för att gå och lägga sig. Vi andra tre kröp upp i soffan och började berätta roliga historier för varandra. Plötsligt kände jag en spänning komma smygandes och jag fick sådan lust att börja kyssa killen jag tidigare knullat. Han måste ha kännt samma sak för vi började kyssas mitt framför min killkompis. Han var inte sen med att hänga på och började smeka mig. Först visste jag inte hur jag skulle ställa mig inför detta men var så kåt så jag gav mig hän. Snart slickade en mig och den andra kysste mig över hela kroppen. Det var underbart att bli så påpassad..... Snart var vi alla nakna och jag blev knullad både fram och bakifrån fler gånger medans jag sög kuk, och dem sprutade mig över bröst ansikte och fitta. ÅÅÅÅ...blir skakis bara jag tänker på det.
    Upptäckte att den tredje killen stod och tittade!!! Han var aldrig med, utan bara betraktade våran trekant. Jag skulle tippa på att han gick och runkade sen, hihi!!!
    Onanerar ofta till detta minne... åhh, vill igen!!!!

• Anonym (Förbjudet)

Det absolut bästa knullet jag haft är med min pojkväns bror,vi hade separerat och jag va ute väldigt mycket,det va hans bror oxå.
    Vi fattade ett tycke för varandra och började sms:a,det slutade med att jag följde med honom hem en natt och vi slukade varandra.
    Vi började kyssas hett hett och väldigt djupt och intensivt,kläderna drogs av och jag tog hans underbara k*k i munnen och han bara kved av njutning...
    När han sedan kom in i mig var det min tur att rysa av njutnig,har aldrig känt sån kåthet och han höll i mina händer över mitt huvud och kyssarna va fortfarande djupa och intensiva,vi kysstes tills vi va torra i munnen!
    Vi låg omslingrade hela natten och han tog mig 2 gånger,sen va vi tvungna att ses en gång till för att älska en gång till.Men sen tog skuldkänslor över men jag kan aldrig glömma våra nätter som betyder mycket för mig,älskar honom fast jag inte borde....

• Anonym (horny)

Det var på min 19 födelsedag..jag och mina kompisar var ute o dansade. Jag började dansa med en kille och det var som om blixten slog ner i oss, jag var så kåt på honom och han på mig. Vi tog en taxi hem till honom och väl där knullade vi hett och snabbt; mina kompisar var ju fortfarande på nattklubben! Vi tog en taxi tillbaks. Jag fick hans nummer och vi täffades igen på samma klubb helgen därpå. Vi hade ett otroligt sexigt förhållande som höll sig i ett år eller så.
    En annan gång när jag var hemma hos honom, så band han fast mina fötter och händer, och satte ögonbindel på mig. Det var lite konstigt, speciellt efterssom jag låg på mage....jag känner hans fingrar i stjärten på mig, han smeker mig sakta med en massa glidmedel...jag känner hur hans fingrar glider in och ut...åå jag blir helt våt när jag tänker på det. sen känner jag hur han lägger sig på mig och sakta sticker in sin stora kuk i stjärten....jag hade aldrig haft analsex förut, men det var det skönaste sex jag nånsin har haft! Han knullade mig hårt o snabbt, jag bad honom:snabbare, snabbare! och det gjorde han.
    Efter det så hade vi mest analsex, det var otroligt.

Nu är jag 30, gift....och kan knappt vänta på att min man kommer hem i kväll!

• Anonym (pussy)

Var ute på ett ställe i sthlm när en gammal kk dyker upp. Står på dansgolvet som är fullproppat av människor och dansar.
    Han får syn på mig och kommer intill, börjar dansa nära och smeker överallt han kommer åt.
    Går ner på huk och drar ner mina trosor under kjolen och stoppar dom i fickan. Fingerpullar mig hårt i min blöta fitta tills det nästan går för mig, då drar han sig tillbaka, ler och säger att mer blir det när vi ses härnäst. Vänder på klacken och går. Hem.
    Naturligtvis blir jag skitförbannad men är ändå mer kåt än arg så jag tar mig på vinst och förlust hem till honom, han öppnar leende och säger att han inte visste att jag ville ha tillbaka mina trosor SÅ gärna.
    Ha, han fick jobba av sin skuld många gånger den natten.

Nu har det gått många år sen vi senast sågs men jag tänker ofta på honom.

• Anonym (Nice)

Vi var ute ett helt gäng, maken var med, min bästa kompis med sin man. På toan började jag och kompisen hångla. Sen åker vi hem till dom vi 2 par. Väl hemma säger min kompis till min make:Nu tänker jag ha sex med din fru. Så vi går in och börjar, varpå våra karlar kommer sen och fortsätter... Very Nice. Vi är fortfarandebästa vänner, men det har inte hänt igen tyvärr

• Anonym (Real one)

Måndag morgon och väckarklockan ringer, kroppen är tung. Känner inte alls för att gå till jobbet idag. Tvekar men gör mig i ordning, öppnar dörren för att gå till tåget men kommer inte längre. Orkar helt enkelt inte. Sjukanmäler mig. Vad gör man klockan 7 på morgonen? Inget på tv och ingen man kan ringa. Bänkar mig framför datorn, framåt lunch loggar jag in på MSN. Ryser då jag ser att HAN är inloggad, blir het bara jag tänker på honom.
    HAN som är så underbar, HAN som får mig att sväva. Måste bara ha honom. Till min lycka så kan han smita ut på ?lunchrast?. Slänger mig in i duschen. Gör mig fin för honom. Funderar om jag ska ta på mig korsetten, stay-ups och stövlarna som han tycker så mycket om men kommer inte längre. Mobilen tjuter, han har messat, meddelandet lyder: ?Vänta på mig naken i sängen med förbundna ögon, lämna dörren olåst?. VA?! Ska lilla pryda jag ligga naken och vänta på honom? Vågar jag? En inre dialog mellan min mörka och ljusa sida börjar, den mörka sidan vinner. Messar ett ?Ok? och ber honom messa när han är på väg upp. Min dörr är knasig så den åker upp om jag inte låser och jag vill helst inte stöta på hjälpsamma grannar som upplyser om att dörren är öppen när jag ligger där naken.

Det tar inte lång tid förrän han är framme för mobilen tjuter till. Han är på väg upp!! Vid det här laget är jag rätt nervös och förväntansfull. Sätter på musik.Låser upp dörren. Lägger mig på mage i sängen. Fumlar med ögonbindeln. Lutar huvudet mot kudden och väntar. Fast jag vet att det tar en minut så känns det som en evighet innan jag hör något. Ligger och lyssnar efter honom. Hör hur handtaget trycks ner. Andas in djupt, lyssnar. Han kommer in och jag hör hur det prasslar. Inser att jag håller andan. Tar ett nytt andetag och lyssnar. Hör inget. Var är han? Vart har han tagit vägen? Känns som om jag ligger och väntar en hel evighet.

Rycker till då jag känner hans händer på mina ben. Så stora, manliga, älskar hans händer. Vad som händer sen överträffar mina fantasier. Väldigt ömt men bestämt särar han på mina ben. Glömmer att andas, tar ett djup andetag. Svimmar nästan när jag känner hans tunga på min mus. Det går inte att tänka på annat än hans underbara blöta tunga. Känner hur tungspetsen sakta glider upp och ner, han använder hela sin tunga, blöt och varm, han slickar och suger. Han slickar lätt, han slickar lite hårdare, virvlar med tungan, suger och slickar. *stön*
    Han leker och retas. Blåser lite. Jag har svårt att ligga stilla. Vrider på mig samtidigt jag flämtar och gnyr. Det får honom att tända till ännu mer. Han älskar att slicka och det märks. Han kan göra det länge och det får han. Han fortsätter sin omsorgsfulla behandling mer intensiv. Han slickar mig sakta. Snabbare. Slickar fjäderlätt. Hårdare. Kysser. Virvlar med tungan långsamt. Snabbt. Jag stönar högt, svankar ryggen. Försöker resa mig upp men han trycker ner mig och fortsätter att retas.

Slickar med långa tag men sin härliga blöta tunga. Korta och snabba tag. Jag har svårt att ligga still. Klarar inte av mer, trodde jag. Han tar tag i mina skinkor och särar på dom. Det blixtrar och susar i öronen.Jag kan inte låta bli att stöna.Han tar det mycket sakta och försiktig då han vet att ingen har varit där med tungan.Det är så skönt. Vilken härlig känsla, nästan för skönt. Jag försöker komma bort från hans tunga men han håller mig fast. Hans blöta tunga retas. Fram och tillbaka. Runt och runt Jag vrider och vänder på mig. Vilken ljuvlig plåga!!!

Han fortsätter med sin tunga runt runt. Fram och tillbaka. Jag stönar och flämtar. Gud vad han är underbar?
    Plötsligt tar det slut Han försvinner. Ligger och väntar. Plötsligt hör jag en dragkedja. Ett duns på golvet. Han klär av sig! I nästa sekund känner jag hans tyng över mig. Naken, varm och hård. Hans händer som smeker mig från topp till tå. Hans läppar följer efter. Slickar och suger och nafsar överallt. Han vänder på mig så jag ligger på rygg. Tar en bröstvårta i munnen. Låter tungan virvla runt, suger på den. Denna sköna behandling fortsätter på mitt andra bröst.Känner hans händer över hela min kropp. Smeker sakta till att bli ivrigare. Mitt i det så försvinner han igen. Håller andan. Vad ska han hitta på nu? Väntar. Känner hur sängen sjunker under hans tyngd. Vill ha honom så mycket att jag blir tokig. Jag sträcker mig efter honom. Han tar mina händer och lägger dom över mitt huvud samtidigt som han kysser mig grundligt. Kan inte vänta, vill inte vänta längre. Måste ha honom, känna honom i mig. Jag slingrar mina ben runt honom men han drar sig loss och försvinner.

Känner hans tunga mellan mina ben igen. OH GOD! Om det fanns nån världmästerskap i att att slicka så skulle han utan tvekan vara nummer ett. Han fortsätter att slicka så där som bara han kan. Retas med tungan på dom rätta ställen. Jag vrider och vänder på mig. Tappar andan när jag känner hans finger tränga in i mig samtidigt som han leker med mitt känsligaste ställe. Stönar till då han låter fingret glida in och ut samtidigt som han slickar allt ivrigare. Jag låter mitt underliv följa hans finger. Är så blöt att att det rinner om mig. Han stannar upp. Vad ska han hitta på nu?

Biter mig i läppen för att inte skrika högt då han tränger in i mig. ÅHHH!! Han tränger in i mig sakta och försiktigt. Sen hårt och djupt. Sen varsamt. Har tunna väggar och försökt att inte låta så mycket men vid det här laget är det bortglömd! Jag ger ifrån mig små skrik och stön. Jag kysser och nafsar. Flämtar och river i ett. Jag ryser och svettas. Han stöter försiktigt, stöter hårt och djupt. Han blir ivrigare. Jag kan bara ligga och flämta och stöna. Han känner av mig så väl. Vet precis vad han ska göra. Slingrar mina ben om honom. Jag är nära. Han är nära.Han stöter snabbare och snabbare.Han stönar högt och kommer.Vi faller ihop i en hög och försöker hämta andan.Svettiga och tillfreställda

Hade träningsvärk i 4 dagar.Men jag klagar inte!! *hehe*

Svar på tråden Skriv om era riktiga sex-händelser, som ni har varit med om!