Måndag morgon och väckarklockan ringer, kroppen är tung. Känner inte alls för att gå till jobbet idag. Tvekar men gör mig i ordning, öppnar dörren för att gå till tåget men kommer inte längre. Orkar helt enkelt inte. Sjukanmäler mig. Vad gör man klockan 7 på morgonen? Inget på tv och ingen man kan ringa. Bänkar mig framför datorn, framåt lunch loggar jag in på MSN. Ryser då jag ser att HAN är inloggad, blir het bara jag tänker på honom.
HAN som är så underbar, HAN som får mig att sväva. Måste bara ha honom. Till min lycka så kan han smita ut på ?lunchrast?. Slänger mig in i duschen. Gör mig fin för honom. Funderar om jag ska ta på mig korsetten, stay-ups och stövlarna som han tycker så mycket om men kommer inte längre. Mobilen tjuter, han har messat, meddelandet lyder: ?Vänta på mig naken i sängen med förbundna ögon, lämna dörren olåst?. VA?! Ska lilla pryda jag ligga naken och vänta på honom? Vågar jag? En inre dialog mellan min mörka och ljusa sida börjar, den mörka sidan vinner. Messar ett ?Ok? och ber honom messa när han är på väg upp. Min dörr är knasig så den åker upp om jag inte låser och jag vill helst inte stöta på hjälpsamma grannar som upplyser om att dörren är öppen när jag ligger där naken.
Det tar inte lång tid förrän han är framme för mobilen tjuter till. Han är på väg upp!! Vid det här laget är jag rätt nervös och förväntansfull. Sätter på musik.Låser upp dörren. Lägger mig på mage i sängen. Fumlar med ögonbindeln. Lutar huvudet mot kudden och väntar. Fast jag vet att det tar en minut så känns det som en evighet innan jag hör något. Ligger och lyssnar efter honom. Hör hur handtaget trycks ner. Andas in djupt, lyssnar. Han kommer in och jag hör hur det prasslar. Inser att jag håller andan. Tar ett nytt andetag och lyssnar. Hör inget. Var är han? Vart har han tagit vägen? Känns som om jag ligger och väntar en hel evighet.
Rycker till då jag känner hans händer på mina ben. Så stora, manliga, älskar hans händer. Vad som händer sen överträffar mina fantasier. Väldigt ömt men bestämt särar han på mina ben. Glömmer att andas, tar ett djup andetag. Svimmar nästan när jag känner hans tunga på min mus. Det går inte att tänka på annat än hans underbara blöta tunga. Känner hur tungspetsen sakta glider upp och ner, han använder hela sin tunga, blöt och varm, han slickar och suger. Han slickar lätt, han slickar lite hårdare, virvlar med tungan, suger och slickar. *stön*
Han leker och retas. Blåser lite. Jag har svårt att ligga stilla. Vrider på mig samtidigt jag flämtar och gnyr. Det får honom att tända till ännu mer. Han älskar att slicka och det märks. Han kan göra det länge och det får han. Han fortsätter sin omsorgsfulla behandling mer intensiv. Han slickar mig sakta. Snabbare. Slickar fjäderlätt. Hårdare. Kysser. Virvlar med tungan långsamt. Snabbt. Jag stönar högt, svankar ryggen. Försöker resa mig upp men han trycker ner mig och fortsätter att retas.
Slickar med långa tag men sin härliga blöta tunga. Korta och snabba tag. Jag har svårt att ligga still. Klarar inte av mer, trodde jag. Han tar tag i mina skinkor och särar på dom. Det blixtrar och susar i öronen.Jag kan inte låta bli att stöna.Han tar det mycket sakta och försiktig då han vet att ingen har varit där med tungan.Det är så skönt. Vilken härlig känsla, nästan för skönt. Jag försöker komma bort från hans tunga men han håller mig fast. Hans blöta tunga retas. Fram och tillbaka. Runt och runt Jag vrider och vänder på mig. Vilken ljuvlig plåga!!!
Han fortsätter med sin tunga runt runt. Fram och tillbaka. Jag stönar och flämtar. Gud vad han är underbar?
Plötsligt tar det slut Han försvinner. Ligger och väntar. Plötsligt hör jag en dragkedja. Ett duns på golvet. Han klär av sig! I nästa sekund känner jag hans tyng över mig. Naken, varm och hård. Hans händer som smeker mig från topp till tå. Hans läppar följer efter. Slickar och suger och nafsar överallt. Han vänder på mig så jag ligger på rygg. Tar en bröstvårta i munnen. Låter tungan virvla runt, suger på den. Denna sköna behandling fortsätter på mitt andra bröst.Känner hans händer över hela min kropp. Smeker sakta till att bli ivrigare. Mitt i det så försvinner han igen. Håller andan. Vad ska han hitta på nu? Väntar. Känner hur sängen sjunker under hans tyngd. Vill ha honom så mycket att jag blir tokig. Jag sträcker mig efter honom. Han tar mina händer och lägger dom över mitt huvud samtidigt som han kysser mig grundligt. Kan inte vänta, vill inte vänta längre. Måste ha honom, känna honom i mig. Jag slingrar mina ben runt honom men han drar sig loss och försvinner.
Känner hans tunga mellan mina ben igen. OH GOD! Om det fanns nån världmästerskap i att att slicka så skulle han utan tvekan vara nummer ett. Han fortsätter att slicka så där som bara han kan. Retas med tungan på dom rätta ställen. Jag vrider och vänder på mig. Tappar andan när jag känner hans finger tränga in i mig samtidigt som han leker med mitt känsligaste ställe. Stönar till då han låter fingret glida in och ut samtidigt som han slickar allt ivrigare. Jag låter mitt underliv följa hans finger. Är så blöt att att det rinner om mig. Han stannar upp. Vad ska han hitta på nu?
Biter mig i läppen för att inte skrika högt då han tränger in i mig. ÅHHH!! Han tränger in i mig sakta och försiktigt. Sen hårt och djupt. Sen varsamt. Har tunna väggar och försökt att inte låta så mycket men vid det här laget är det bortglömd! Jag ger ifrån mig små skrik och stön. Jag kysser och nafsar. Flämtar och river i ett. Jag ryser och svettas. Han stöter försiktigt, stöter hårt och djupt. Han blir ivrigare. Jag kan bara ligga och flämta och stöna. Han känner av mig så väl. Vet precis vad han ska göra. Slingrar mina ben om honom. Jag är nära. Han är nära.Han stöter snabbare och snabbare.Han stönar högt och kommer.Vi faller ihop i en hög och försöker hämta andan.Svettiga och tillfreställda
Hade träningsvärk i 4 dagar.Men jag klagar inte!! *hehe*