• fröken april

ont på insidan av låret??

Ibland kan jag få en sån smärta på insidan av låret högr upp mot grenen?? Nån som vet vad det är???

• Svar på tråden ont på insidan av låret??
  • frökenA06

Jag har ingen aning om vad det är men känner själv av något liknande ibland. Det liksom stramar och gör ont på samma gång. Är också nyfiken på vad det kan vara...

• lindalake

samma här, eller vet inte om det är just på insidan men... kan det vara bebisen som trycker på nån nerv?

• tösmamma

jag tror ni har känning av foglossning.....det kan göra mycket ont..känns som om någon sparkat en mellan benen...ont även ut på insidan av låren...

• Vicka81

jag har haft ont på insidan av låren i ett par veckor nu och har börjat få mer och mer ont i blygdbenet, "sittbenen", så jag tror att det nog är foglossning. Först trodde jag det var träningsvärk från nåt men det bör ju isf ha gått över nu...

Gravid v. 35
  • Buttelina

helt klart har ni foglossning... precis samma symtom som jag har haft de senaste 4 månaderna. ligg på sidan med kudde mellan benen på natten, det brukar lindra...

• Jullan02

Om det strålar ut i benen o känns som mensvärk, man är öm på huden lite av en brännande känsla, strålningen mot insidan av låren känns bara vid rörelse. Då är det troligtvis nervsmärtor

Kommer plötsligt från en dag till en annan,

Jag själv åkte nämligen in på förlossningen förra veckan, kunde knappt gå o stå-aldrig haft så ont- värre än förvärkar......Är nu i v 32, känns bättre nu

Gynjouren klämde och kände, foglossning kommer ju inte akut! Så han kom fram till att det mest troligt var nerver i kläm då man har mkt nerver ovan blygbenet som lätt kommer i kläm mot slutet av grav. Kan hända när barnet fixerar sig, vilket mitt har gjort.

Idag 1 vecka senare är det nästan helt bra igen, så det stämde nog i mitt fall det där med nerverna!Glad

Svar på tråden ont på insidan av låret??