• Patrik72

    sport nördar

    Hej!!!

    jag heter Patrik och i pappa gruppen i eskilstuna så har det blivit så mycke snack om flygplan inte riktigt min grej så jag undrar finns det några sport nördar som mig.Jag har en första fråga

    VEM TAR SM GULD I HOCKEY
    jag rankar lagen på dessa sätt rätta mig gärna om ni tycker anorlunda

    1. FBK har den bredaste o gämnaste truppen sm guld
    2. Linköping bra målvakt o bra uppsättning forwards blir silver.
    3.Brynäs säger bara en sak Leffe bork
    4.HV71 bra tränare bra målis grymma forwards
    5.Modo saknas naturlig skytte kung för dåliga backar
    6.timrå en dark horse men aldedes för dåliga mål skyttar dom är bra bakåt gör för lite mål.

  • Svar på tråden sport nördar
  • Ola72

    Tjenixen!

    Tror dessvärre att fbk tar hem detta i år då dom visat att dom toppat sin form nu till slutspelet och dom har ju sina toppspelare men samtidigt spelar dom på en otrolig stabil linje hela tiden över hela laget så jag tror på fbk

    mvh/magnus

  • Patrik72

    ja tror exakt samma min gamla klass kamrat jonas höglund börjar ju hitta formen nu så.

  • krabban

    Som värmlänning fast bor i göteborg så tvekar jag inte att det blir FBk som tar hem guldet!
    Efter dagens resultat så kanske Timrå men tror mest på linköpng om dom nu inte stöter på varandra i semi!

  • krabban

    Kul då förstår jag att det är FBk som gäller!Varifrån Värmland?Själv är det nu drygt 20 år sen jag drog ifrån Munkförs!

  • 70 Rodrigues

    Ikväll så tar det slut för mitt Brynäs, men jag tror att Modo vinner och får till en 7:e och avgörande i Swedbank Arena.

  • Mac71

    Jag är en stor HV-fantast och jag tror att vi vinner ikväll och avancerar till semi. Dock får jag tyvärr hålla med om att FBK ser oerhört ataraka ut och dem blir svåra att stoppa.

Svar på tråden sport nördar