lättare för missfall om man e låghormonare??
Hej alla! Har två missfall i bagaget, båda i vecka 7. Jag har en liten, liten förhoppning om att jag kanske e gravid igen!! Jag har prövat på sticka i söndags, hade BIM igår. Det visade negativt. Eftersom jag har tajt om pengar har jag inte testat mig sedan dess, utan tänker vänta lite.
Till saken hör att jag första gången plussade drygt 8 dagar efter BIM, nu det sista missfallet tog det två veckor innan ett plus visade sig på stickan...
Kan det ha något samband? Ja, alltså att embryo och moderkaka inte får tillräckligt med hormon så att de liksom dör bort? Frågan låter nog superknepig, men kanske kan någon klok flicka härinne hjälpa mig?
Jag går och känner efter hela tiden, har haft molvärk och dragningar sedan innan ÄL och det vekar inte ge med sig. Dock tillhör jag inte den falangen som känner av i bröst osv, det gjorde jag inte vid de andra tillfällena, iallafall. Kanske pga av att jag faktiskt fick missfall, iochförsig.
ÅH!! Jag blir galen! Denna längta, väntan, oron...ni känner förmodligen igen er allihopa som e på detta forumet. Å andra sidan har jag glatt mig åt en del solskenshistorier som talar om för oss att efter både två, tre och (gulp) fler missfall kan det gå vägen!! I veckan kommer mina stickor från billiga tester, ska nog våga pröva testa i helgen. Hoppas...
Kram och jag hoppas på svar från någon!!