Epicuré i Malmö - Bra eller anus?
Tänkte ut och käka i Malmö nästa helg. Fick tips om Epicuré. Nån som vart där ? Omdömen ? Jämfört med La Roche?
Tänkte ut och käka i Malmö nästa helg. Fick tips om Epicuré. Nån som vart där ? Omdömen ? Jämfört med La Roche?
jag har dock bara varit på Epicure, men jag tyckte det var jättemysigt där. Väldigt litet ställe, och inte så stort utbud, men bra priser och god mat.
BRA mat!!!!! Fantastiska priser med tycker jag! Sist jag var där åt jag först en antipasti tallrik och sedan färska pastaknyten fyllda med ricotta, spenat och tryffel med en mild gorgonzolasås. Varmrätten kostade 99:- ....
Känner dock inte att den kan jämföras med La Roche. La Roche's tapas kan inte mätas med mycket - men priserna är ju dock betydligt högre än på Epicuré. Har du inte varit där tidigare tycker jag definitivt att du skall testa
Vi käkade på epicuré i sommras, tror varmrätten låg på runt 130 kr för entrecot med italiensk potatiskaka. Jätte god mat. Men det bästa tycker jag är att man kan köpa med lite plockmat hem.
Derans salami malano och hemmagjorda pesto med italienskt lantbröd.... ojojoj, inget som slår det en fredags kväll